Dat kan toch alleen als je in Amerika woont. Volgens mij dan.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:45 schreef Vamos het volgende:
Hoe zit het met de geruchten dat hij aan American Idol heeft meegedaan maar de audities niet doorkwam? Geen zin om hele topics af te struinen naar info.
bronquote:
Fans belagen idool Boris
door Joan van den Dungen
AMSTERDAM - De woning van Idols-ster Boris in Venlo is gisteren belegerd door honderden fans, jong en oud. De politie moest twee patrouilles laten uitrukken om het verkeer bij zijn huis aan de Roermondsestraat te kunnen regelen om de massa, die vooral uit tieners bestond, in toom te houden.
De populariteit van de Idols-deelnemer, die als favoriet wordt beschouwd in de finale in mei, kent geen grenzen meer in Limburg. "Niet erg om hem 's nachts tussen mijn lakens te vinden", zegt een 60-jarige overbuurvrouw. "Hij kan niet alleen goed zingen, maar heeft ook zo'n lekker kontje."
Boris houdt in de regel op dinsdag en woensdag tussen drie en vier een soort spreekuur voor zijn fans, meldt een briefje dat prijkt op zijn voordeur. Op die momenten deelt hij handtekeningen uit op schooltassen, mobieltjes en foto's en zoent hij bijna alle tieners.
Misschien ook iets voor jouquote:Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Piercing..
Nah.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:23 schreef wizarddragon het volgende:
Misschien ook iets voor jou![]()
?
Daar heb je een punt!.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
En dan nog zeggen dat JK teveel één genre doet.
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio trouwens Kiss van Boris, in Big Band vorm. En toch is het een stuk mooier als je Boris er niet bij ziet.
Wil je dat woord aub niet bebruikenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:01 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ben er eigenlijk mee eens dat z'n repertoire best beperkt is, tis voornamelijk nummers van Prince. Desalniettemin heeft hij een goede stem en een koele uitstraling, alleen de verveling slaat nu wel een beetje toe.
OMGquote:"Niet erg om hem 's nachts tussen mijn lakens te vinden", zegt een 60-jarige overbuurvrouw. "Hij kan niet alleen goed zingen, maar heeft ook zo'n lekker kontje."
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 22 april 2004 18:01 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
OMG
Zoiets wil je toch niet horen![]()
Nee hoor, ik vind alleen zijn pak erg mooiquote:Op donderdag 22 april 2004 19:35 schreef miss_bleu het volgende:
christine overgestapt van eric naar boris?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |