In de Story staat een foto van 'm samen met z'n zoontje op de fietsquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:45 schreef Magics het volgende:
Dan open ik maar.
Wil iemand even verifieren voor een vriendin van mij dat Boris een kind heeft. Linkje naar een nieuwsbericht of zo ?
Dankjullie wel !!
En dat rijmt op Wango Tangoquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Kinderen: 1 zoontje Django
Ik denk dat hij juist vies probeert te kijken.quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef imago het volgende:
Wanneer hij zexy probeert te kijken vind ik het eerder vies
kwestie van smaak...quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef imago het volgende:
Wanneer hij zexy probeert te kijken vind ik het eerder vies
100% true.quote:Het zijn zeker niet de slechtste zangers die moesten vertrekken. Vanavond Ron weer: absoluut niet de minste van de acht.
is dat nou goed of niet?quote:Op zondag 11 april 2004 00:14 schreef caatje het volgende:
Boris is gewoon de SHIT
My god... die versie van Rock Your Body was beter dan welke idol dan ook....quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef APK het volgende:
Ik krijg de schijterij van die uitdrukingsloze Robo-Prozac-Limbo.
Wat een dooie.
Dat is toch geen Idool?![]()
Dat optreden was helemaal niks, hij keek de hele tijd alsof er net een bulldozer over zijn voet was gereden. Je wordt er spontaan suicidaal van als je hem ziet optreden.quote:Op zondag 11 april 2004 00:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
My god... die versie van Rock Your Body was beter dan welke idol dan ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |