beschouw jezelf als vervloekt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder op je gaat zitten, en dat je een vreselijke dood vind in de walgelijke lichaamssappen die uit ten minste twee lichaamsgaten ontsnappen. En dat ze je stoffelijk overschot pas na twee maanden in de reet van je moeder vinden.
Debiel.
Sick pedo, doe je dat ook bij die hoer van je?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
met jouw zusjes sterretje
iddquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Hou je bek over shit waar je niks vanaf weet, gore kutmongool.
Kom anders een keer hier voor de grap langs met je vette bek.
nu ben ik dus wel out![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nu wil ik je helemaal meeten.
Wist je niks beters?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
beschouw jezelf als vervloekt.
jij weet nix over mijquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:38 schreef Tiemie het volgende:
[..].
moet je niet slapen ofzo?
Nee, niets voor mij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
zou ik gewoon stil zijn.
1. ik ben niet christelijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:40 schreef The_NiteAngyl het volgende:
(heerlijk zo'n Salvad0R bash-topic)
dan krijg je wat je toekomt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij.
mja idd, volgende keer beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik word een beetje loom van deze saaie rel
Dat jouw vriendin nou al helemaal afgelebberd is, kunnen wij vrij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
3. t lijkt me beter voor je als de harige kut van je lelijke vriendin gaat likken, dan heeft iemand tenminste nog iets aan je.
ja fak ik kan er ook nix aan doen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik word een beetje loom van deze saaie rel
Ik heb dit nu drie keer gelezen en ik snap het nog niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij weet nix over mij
als ik jou was
zou ik gewoon stil zijn.
Je bent wel een van de impulsgeversquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja fak ik kan er ook nix aan doen hoor
Ja, wat wil je als ze met van die rijmwoorden-generators gaan werken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef SwOoSh het volgende:
ja hij loopt een beetje dood....
tot bladzijde 2 a 3 was die leuk maar toen ging het bergafwaarts...
mja, verkeerde interpunctie enzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb dit nu drie keer gelezen en ik snap het nog niet.
Ik heb in de zandbak nog coolere gevechten meegemaaktquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef SwOoSh het volgende:
ja hij loopt een beetje dood....
tot bladzijde 2 a 3 was die leuk maar toen ging het bergafwaarts...
dat is inderdaad nog het ergste wat dit topic heeft verpest....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ja, wat wil je als ze met van die rijmwoorden-generators gaan werken.
Die schepjes komen hard aan hoor!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik heb in de zandbak nog coolere gevechten meegemaakt![]()
1. Dan zou ik maar snel bekeren, achterlijke koe,quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. ik ben niet christelijk
2. jouw boerengehuchtscheldwoordjes doen me weinig tot niets.
3. t lijkt me beter voor je als de harige kut van je lelijke vriendin gaat likken, dan heeft iemand tenminste nog iets aan je.
kijk nou ff naar je post uli..quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dat jouw vriendin nou al helemaal afgelebberd is, kunnen wij vrij weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |