wat IS jouw niveau?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik ontmoet liever mensen van mijn eigen niveau.
Slaap lekker, en wordt maar niet meer wakker.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef Skv het volgende:
Fok dit, ik ben kapot.
Truste, laters etc.
Uli tyf neer.
Hij heeft tenminste nog niveau!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat IS jouw niveau?
ejquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ga naar moeder de hond, ponybonker.
daar kun jij in ieder geval niet aan tippen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat IS jouw niveau?
ik zal alleen maar wakker worden om jou geen plezier te doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Slaap lekker, en wordt maar niet meer wakker.
dus nu kan ie met een gerust hart sterven.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog niveau!
Sterke reply!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dus nu kan ie met een gerust hart sterven.
nu wil ik je helemaal meeten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
daar kun jij in ieder geval niet aan tippen.
Gaan jullie Enschede onveilig maken, kinders?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:32 schreef HesuS het volgende:
nog ff mn slotrede
voordat ik er vandoor ga
dit topic was dus bedoeld voor alle zielige mensen die zich doodvervelen op de zaterdag avond, uli en de rest bedankt, ik heb wel een leven en ga nu weg..
salvador tot zo
xxx Moi !
Misschien mogen ze wel met sterretjes spelen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gaan jullie Enschede onveilig maken, kinders?
yesssquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gaan jullie Enschede onveilig maken, kinders?
met jouw zusjes sterretjequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:35 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien mogen ze wel met sterretjes spelen.
Ik hoop dat je moeder op je gaat zitten, en dat je een vreselijke dood vind in de walgelijke lichaamssappen die uit ten minste twee lichaamsgaten ontsnappen. En dat ze je stoffelijk overschot pas na twee maanden in de reet van je moeder vinden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ej
heb je bier in huis?
de luizen in je gezicht geven familiefeestje.
Wat ik je brom...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef SwOoSh het volgende:
dit topic word nu zo langzamerhand een beetje zielig met die stomme rijmpjes.....
Hou je bek over shit waar je niks vanaf weet, gore kutmongool.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:35 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien mogen ze wel met sterretjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |