Tja, er zat geen geld meer inquote:Op zondag 11 april 2004 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
daar waren ze flink op tijd mee
Ik denk dat ie zin broek aan het verschonen is, hij piste in z'n broek van het lachen.quote:Op zondag 11 april 2004 14:32 schreef Salvad0R het volgende:
ja waar blijft uli
das altijd leuk, als zulke mensen beginnen met lachen..quote:Op zondag 11 april 2004 14:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zin broek aan het verschonen is, hij piste in z'n broek van het lachen.
Leg eens uit, als je zo vriendelijk wilt zijn uiteraard.quote:Op zondag 11 april 2004 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
das altijd leuk, als zulke mensen beginnen met lachen..
Natuurlijk ben ik zo vriendelijk om dat uit te leggen...quote:Op zondag 11 april 2004 14:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leg eens uit, als je zo vriendelijk wilt zijn uiteraard.
Tja....ik heb er nu toch spijt van dat ik het gevraagd heb. Ik ga namelijk nu mijn broek verschonen, ik heb zojuist in mijn broek staan schijten van het lachen.quote:Op zondag 11 april 2004 14:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik zo vriendelijk om dat uit te leggen...
Ik vind t leuk als ze beginnen met lachen.. dat is een teken dat ze totaal niet weten wat ze te wachten staat en dat ik onderschat wordt.
Vooral dat laatste vind ik altijd erg vermakelijk.
dat bedoel ikquote:Op zondag 11 april 2004 14:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja....ik heb er nu toch spijt van dat ik het gevraagd heb. Ik ga namelijk nu mijn broek verschonen, ik heb zojuist in mijn broek staan schijten van het lachen.
quote:Op zondag 11 april 2004 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
fuck jou en je grote mond sucker ik own je.
rot toch opquote:Op zondag 11 april 2004 14:52 schreef goddess in heaven het volgende:
[..]![]()
![]()
drank &drugs are bad, weetje, m'kay?quote:Op zondag 11 april 2004 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
rot toch op
Wat wou je doen dan, melkmuiltje?quote:Op zondag 11 april 2004 14:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik zo vriendelijk om dat uit te leggen...
Ik vind t leuk als ze beginnen met lachen.. dat is een teken dat ze totaal niet weten wat ze te wachten staat en dat ik onderschat wordt.
Vooral dat laatste vind ik altijd erg vermakelijk.
naar "wat kan ons dat boeien-land"quote:Op zondag 11 april 2004 15:35 schreef yohan.nl het volgende:
Waar zijn die plaatjes uit post 1 heen.
quote:Op zondag 11 april 2004 15:35 schreef goddess in heaven het volgende:
[..]
naar "wat kan ons dat boeien-land"
who caresquote:Op zondag 11 april 2004 15:35 schreef yohan.nl het volgende:
Waar zijn die plaatjes uit post 1 heen.
Bijvoorbeeld. Stumper.quote:Op zondag 11 april 2004 15:34 schreef SuperUli het volgende:
Kom je me soms met al je homiezzzz uit E-Town in elkaar meppen?.
quote:Op zondag 11 april 2004 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Stumper.
jij moet ook optiefenquote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Tiemie het volgende:
en toen werd je wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |