We zitten al in de nabeschouwing hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:46 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
1. Dan zou ik maar snel bekeren, achterlijke koe,
2. Dat is omdat jouw intelligentie niet zo toereikend is,
3. Ik heb tenminste het voorrecht om mezelf in vrouwelijk gezelschap te vertoeven (en dan daar ook hoedanig mee te copuleren)
ps. en ze is geschoren
Mietje.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:46 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
1. Dan zou ik maar snel bekeren, achterlijke koe,
2. Dat is omdat jouw intelligentie niet zo toereikend is,
3. Ik heb tenminste het voorrecht om mezelf in vrouwelijk gezelschap te vertoeven (en dan daar ook hoedanig mee te copuleren)
ps. en ze is geschoren
Mietje.
Laagbegaafd? Jouw posts getuigen van een niveau wat daar nog mijlen onder ligt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kijk nou ff naar je post uli..
best wel laagbegaafde opmerking.. zeker omdat je mijn vriendin niet kent, en ik nix van "jullie" vraag om ergens iets aan te doen.
maarja
nu vinden je forumvriendjes je vast wel stoer
fuck mijn niveau manquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Laagbegaafd? Jouw posts getuigen van een niveau wat daar nog mijlen onder ligt.
Alsjeblieft, pleeg zelfmoord, want niemand heeft wat aan zo'n type.
In je fucking dromen, schattig krullebolletje.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
fuck mijn niveau man
ik doe niet aan die onzin
jij gaat pijn lijden als je mij ooit tegenkomt.
1. Er is geen niveau bij jou om te fuckenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
fuck mijn niveau man
ik doe niet aan die onzin
jij gaat pijn lijden als je mij ooit tegenkomt.
Ik meen het.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:51 schreef SuperUli het volgende:
[..]
In je fucking dromen, schattig krullebolletje.
Als ik tegelijkertijd in je fotoboek kijk, kan ik niet anders dan keihard in de lach schieten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik meen het.
net zoals ik shirley in dr gezicht ga rochelenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik meen het.
Wat heeft DIE er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
net zoals ik shirley in dr gezicht ga rochelen
gozerquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:52 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
1. Er is geen niveau bij jou om te fucken
2. Au contraire, maestro...
3. Alleen het aanzien van jou al doet menig mens verblinden
Ga weg, stink-skater-zwerver.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
gozer
ga een sekteleider volgen tot je dood.
vieze Stink goth.
wacht maar tot ik voor je sta dude.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Als ik tegelijkertijd in je fotoboek kijk, kan ik niet anders dan keihard in de lach schieten..
Ik word NU al bang.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wacht maar tot ik voor je sta dude.
fuck jou en je grote mond sucker ik own je.quote:Op zondag 11 april 2004 14:16 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik word NU al bang..
.
.
Slavernij is al in 1863 afgeschaft hoorquote:Op zondag 11 april 2004 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
fuck jou en je grote mond sucker ik own je.
daar waren ze flink op tijd meequote:Op zondag 11 april 2004 14:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slavernij is al in 1863 afgeschaft hoor
quote:Op zondag 11 april 2004 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
fuck jou en je grote mond sucker ik own je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |