quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
2 krukken maar hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
Ja, maar dat zouden we al zijn als ik er heen ging, dat was namelijk helemaal een afgang. Kapsones homo die Jamai.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
met boris schoppen we het tenminste verder dan vorig jaar op world idols..
Het best, bedoel jequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
JK en Maud waren het slechtst.
Nog maar 2 op de kruk denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
Neequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Boris mag wel winnen en dan volledig afgebrand worden bij world idols
Of is dat nu slecht van me?
Irma en Maud, en Irma kan naar huis.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog maar 2 op de kruk denk ik
Dat gebeurt alleen niet. Hij wint wel, maar wordt niet afgebrand bij WIquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Boris mag wel winnen en dan volledig afgebrand worden bij world idols
Of is dat nu slecht van me?
je hebt wel een erg hoge eigendunk he? eerst claim je al naar bed te zijn geweest met marlies, en nu dit..quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zouden we al zijn als ik er heen ging, dat was namelijk helemaal een afgang. Kapsones homo die Jamai.
Huh, ik claim helemaal niks. Ik heb haar al naakt gezien, dat was genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je hebt wel een erg hoge eigendunk he? eerst claim je al naar bed te zijn geweest met marlies, en nu dit..
Wie niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh, ik claim helemaal niks. Ik heb haar al naakt gezien, dat was genoeg.
Twee weken terug had ik het idee dat ze strak stond van de cokequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef yanggie het volgende:
Bij Marlies heb ik elke keer het idee dat ze stoned is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |