Nou mij maakt het niet uit, ik sms niet én ik bel niet... ik heb vertrouwen in mijn favorietenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het echt raar dat SMS'en 20 cent duurder is dan bellen.
Ik bel wel een keer voor d'r.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Lamb het volgende:
Zo. Nog meer mensen die Irma de Big Band-ronde willen zien doen?
en in tegenstelling tot mij wel kunnen bellen? (:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ik bel wel een keer voor d'r.
Maar ook omdat ik JK eruit wil hebben.
Da's vrij logisch, alle naieve pubertjes vinden het 'cool' en 'vet' om te SMS-en, brengt dus meer geld in het laatje, vooral omdat ze je waarschijnlijk ook nog 3 SMS-jes terugsturen a raison de 0,50 per stuk, 't is gewoon één grote rip-off en ik lach me altijd een breuk aan alle figuren die daar intrappen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
stem dan maar op Maudquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Denk aan Big Band, Marc! Denk aan hoe Irma daar kan schitteren en spetteren!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef marciemarcs het volgende:
aangezien Irma vorige week zo goed zong mag ze van mij nog een weekje blijven. Jk daarentegen heeft mij nog nooit overtuigd
moet waarschijnlijk meer van afgestaan worden aan telecom aanbieder... denk ik dan....quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
WAT IS NOU BIGBAND
w00t!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!
hij zingt idd verdacht veel "makkelijke" liedjes... (en verbergt dat met een geinig dansje...)quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zeiden me iets te subtiel tegen JK dat hij vocaal niet zo sterk is.
Super ja! Boris kan dat!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!
al 2 keer gestemtquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:59 schreef Lamb het volgende:
Mensen, 1 stem per persoon voor Irma is natuurlijk niet genoeg he ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |