Irma in de bigband-ronde en een tevreden meisje hierquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoeveel schuift dat?.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Remzz het volgende:
Mijn ding kunnen doen![]()
Wat een verschikkelijk mode woord is dat toch.
heb je weer beltegoed danquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga straks ook weer op Irma stemmen. Like, duh.
Maar toch, ik denk dat ik Maud het beste vond vanavond.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Fusion het volgende:
[..]
Alice
De tweede ronde vond ik haar ook steengoed, al was het alleen maar om hoe ze eruit zagquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga straks ook weer op Irma stemmen. Like, duh.
Maar toch, ik denk dat ik Maud het beste vond vanavond.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Zwollenaar ben blij met deze tip!En Volendam verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
Nope. Ik bel wel op kosten van paps en mams.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:49 schreef marciemarcs het volgende:
heb je weer beltegoed dan![]()
Ik heb ook gestemd op Irma. Maar nog geen berichtje terug. Dus ik wacht ff met m'n 2equote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd hoor.
En een keer op Maud.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Zwollenaar ben blij met deze tip!Congratz man! prima overwinning met een paar fouten van de doelman van AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co![]()
Bellen is handiger en nog goedkoper ook geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd op Irma. Maar nog geen berichtje terug. Dus ik wacht ff met m'n 2e
Mijn top 5 + redenatie is exact hetzelfdequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:44 schreef BVO het volgende:
Top 5 van vanavond:
1. Marlies, twee keer het beste als je het mij vraagt.
2. Boris, ik mag hem nog steeds niet, maar wat deed hij Rock your Body goed zeg!.
3. Maud, eerste was niet veel, tweede vond ik super. Zag er ook geweldig uit.
4. JK, het eerste nr deed hij goed, tweede was niks bijzonders.
5. Irma, ze was goed hoor, maar dat waren de anderen ook.
Whahaha ja jij ook want Ajax gaat dus echt wel winnen hequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hans, alvast gecondoleerd voor morgenKom je ook naar de Kuip?
Ik vind het echt raar dat SMS'en 20 cent duurder is dan bellen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Bellen is handiger en nog goedkoper ook geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha ja jij ook want Ajax gaat dus echt wel winnen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |