quote:
Op zaterdag 10 april 2004 19:05 schreef danos het volgende:Mensen die all inclusive gaan heb ik altijd het idee van dat ze nauwelijks het hotel uitkomen, vind ik prima maar zelf zou ik het nooit doen.
Een laatst nadeel vind ik dat all inclusive vaak alleen maar wordt aangeboden in de massale complexen, en daar hou ik ook niet zo van
![]()
Dit klopt dus niet. Ben zelf nu 2 keer op vakantie geweest naar Turkije obv All Inclusive. December 2002 naar Belek in een 5 sterren hotel en juni vorig jaar in een 4 sterren hotel in Kusadasi. All Inclusive wordt ook aangeboden in 1 en 2 sterren hotels dus dat het alleen in massale complexen wordt aangeboden is onzin.
Toen ik in Belek zat ben ik bijna iedere dag het hotel uitgeweest. Excursies maken, winkelen etc en dus ook gewoon "buiten de deur" gegeten. Vorig jaar juni in Kusadasi ook vaak het centrum ingeweest of naar een Aqua Park of zo geweest en ook vaak buiten de deur gegeten (zat ook een lekker nederlands restaurantje/cafe in het centrum van Kusadasi waar ze heerlijke kipsate hebben
![]()
)
En het nadeel is dat je geluk moet hebben met het eten ja. Maar meestal kun je wel een beetje opmaken uit de omschrijven in de reisgidsen wat er geserveerd wordt. En natuurlijk kun je ook altijd op vakantiereiswijzer.nl kijken om de reacties van andere mensen te lezen en die kun je dan natuurlijk ook even mailen om te vragen wat er geserveerd wordt in het hotel
![]()
(wat er geserveerd wordt en de hoeveelheid kan wel erg verschillen in hoog en laagseizoen).
Edit: Het Hotel in Belek lag overigens dichtbij het centrum van Belek maar zo groot is het plaatsje dan ook niet en veel is er ook niet te doen. Het Hotel in Kusadasi lag circa 20 minuten rijden van het centrum af dus de afstand viel ook nog wel mee. Maar All Inclusive hotels zijn er zowel in als buiten het centrum en dat geldt niet alleen voor Turkije.