abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18325511
Ik wil graag mn haar verven... maar ik weet niet welke kleur...

Dit vind ik een erg mooie kleur, maar ik weet niet wat voor kleur het is, een vriendin van mij zegt Mahonie...

Welke haarkleur is dit?
pi_18325608
Van Dyke brown.
That never existed
pi_18325623
Ik zou zeggen dat mahonie klopt. Anders even printen en meenemen naar de kapper/drogist (weet niet of je het zelf wilt doen).
pi_18325772
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:28 schreef Fixers het volgende:
Ik zou zeggen dat mahonie klopt. Anders even printen en meenemen naar de kapper/drogist (weet niet of je het zelf wilt doen).
Ik wil het wel zelf doen ja.... kapper is zo duur met verven
  zaterdag 10 april 2004 @ 18:37:25 #5
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18325843
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef daeri het volgende:

[..]

Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren. Bij de kapper is dat ietsje beter geregeld. Koop dus gewoon een pakje welke jij denkt dat goed is en verder niet zeuren :>
De mutsen van Kruidvat kunnen je daarbij tegenwoordig niet meer adviseren helaas
Proud Powerpauper
pi_18326013
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren. Bij de kapper is dat ietsje beter geregeld. Koop dus gewoon een pakje welke jij denkt dat goed is en verder niet zeuren :>
De mutsen van Kruidvat kunnen je daarbij tegenwoordig niet meer adviseren helaas
Maar gelukkig hebben wij wel een goede etos waar wel mensen rond lopen die je kunnen adviseren... (werken al jááááren de zelfde mensen)
  zaterdag 10 april 2004 @ 18:46:22 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18326094
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:43 schreef daeri het volgende:

[..]

Maar gelukkig hebben wij wel een goede etos waar wel mensen rond lopen die je kunnen adviseren... (werken al jááááren de zelfde mensen)
overbodig topic dus....
Proud Powerpauper
pi_18326123
Mahonie of kastanje .
pi_18330221
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef daeri het volgende:

[..]

Yep, dat heb ik gemerkt. IK betaalde ook er ook een goeie 30 euri voor (als man zijnde een godsvermogen om bij de kapper te betalen). Terwijl een kleurspoeling ongeveer even duur is als in de winkel (ronde de ¤ 12).
pi_18331791
quote:
Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren.
Dat klopt. Ik wilde voor kerst ook eens iets anders. Heb mn haar in een nieuwe coupe laten knippen en paars laten verven met blonde plukjes. Echt geweldig resultaat , maar helaas kan ik niet elke 6-8 weken ¤ 50,- dokken om mn haar weer bij te knippen + verven. Kep nu maar zelf een pakje paarse haarkleuring gekocht.. Het was 1 week mooi paars gekleurd, maar na elke week werd het een stuk bruiner .. Had ik mn haar nou paars of bruin geverfd .. Oppassen dus!
pi_18335115
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:21 schreef Fixers het volgende:

[..]

Yep, dat heb ik gemerkt. IK betaalde ook er ook een goeie 30 euri voor (als man zijnde een godsvermogen om bij de kapper te betalen). Terwijl een kleurspoeling ongeveer even duur is als in de winkel (ronde de ¤ 12).
Als vrouw kan je er nog wel 30 euro bovenop tellen met kleuren

Het probleem is als ik dit plaatje uit wil printen de kleur dan ook veranderd... (bij mij is het namelijk nooit exact de zelfde kleur als op het scherm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')