Ik wil het wel zelf doen ja.... kapper is zo duur met vervenquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:28 schreef Fixers het volgende:
Ik zou zeggen dat mahonie klopt. Anders even printen en meenemen naar de kapper/drogist (weet niet of je het zelf wilt doen).
Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren. Bij de kapper is dat ietsje beter geregeld. Koop dus gewoon een pakje welke jij denkt dat goed is en verder niet zeuren :>quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik wil het wel zelf doen ja.... kapper is zo duur met verven
Maar gelukkig hebben wij wel een goede etos waar wel mensen rond lopen die je kunnen adviseren... (werken al jááááren de zelfde mensen)quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren. Bij de kapper is dat ietsje beter geregeld. Koop dus gewoon een pakje welke jij denkt dat goed is en verder niet zeuren :>
De mutsen van Kruidvat kunnen je daarbij tegenwoordig niet meer adviseren helaas
overbodig topic dus....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:43 schreef daeri het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben wij wel een goede etos waar wel mensen rond lopen die je kunnen adviseren... (werken al jááááren de zelfde mensen)
Yep, dat heb ik gemerkt. IK betaalde ook er ook een goeie 30 euri voor (als man zijnde een godsvermogen om bij de kapper te betalen). Terwijl een kleurspoeling ongeveer even duur is als in de winkel (ronde de ¤ 12).quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik wil het wel zelf doen ja.... kapper is zo duur met verven
Dat klopt. Ik wilde voor kerst ook eens iets anders. Heb mn haar in een nieuwe coupe laten knippen en paars laten verven met blonde plukjes. Echt geweldig resultaatquote:Je hebt nooit de zekerheid dat het exact de kleur gaat worden dan dat jij verwacht als je het zelf gaat kleuren.
Als vrouw kan je er nog wel 30 euro bovenop tellen met kleurenquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
Yep, dat heb ik gemerkt. IK betaalde ook er ook een goeie 30 euri voor (als man zijnde een godsvermogen om bij de kapper te betalen). Terwijl een kleurspoeling ongeveer even duur is als in de winkel (ronde de ¤ 12).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |