Ehhh, ik hoor het net van jou...quote:Op maandag 12 april 2004 07:59 schreef Timen het volgende:
Far Cry the Movie?
http://www.imdb.com/title/tt0400426/
Wie weet er meer van?
misschien door een domeinnaam kaperquote:Op maandag 12 april 2004 08:08 schreef Timen het volgende:
Domeinnaam Farcry-themovie.com is ook al geregistreerd... Volgens mij gaat het er dus wel aankomen!
Je kunt je vrij goed verstoppen maar op de radar kan de andere speler zien waar geluid zoals gunshots vandaan komt en als je op iemand richt kan die persoon de schittering van je wapen in de zon zien.quote:Op zondag 11 april 2004 22:24 schreef LtMSchaffer het volgende:
hoe zit het in deze game met het verstoppen/tigeren...? is daar goed aan gedacht en kun je je super onopvallend verbergen voor de tegenstander?
Probeer het eens op iets hoger dan "easy"quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef Gtr28 het volgende:
Hey...
Ik wou wat zeggen over far cry ik heb far cry nu al 1 week thuis liggen en heb hem al uitgespeeld. Ik had er ook wel iets meer van verwacht. Tegenwoordig gaat het allemaal om de graphics dat is het enige wat farcry bekent heeft gemaakt 'de graphics engine'.![]()
Als ik kon ruilen en me gel terug kon krijgen had ik het gedaan en had ik gewacht op s.t.a.l.k.e.r. wat me een beter spel lijkt.......tenminste ik hoop het.............
Of zet de God-mode uitquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Probeer het eens op iets hoger dan "easy"
Nee, natuurlijk niet. AI heeft niks te maken met de gameplay, hmm?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Gtr28 het volgende:
Ben nu bezig op hard, maar daar gaat het niet om. Far cry is gewoon zwaar gepromoot om de graphics engine en niet om de gameplay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Waar baseer je het op dat ik het geen uitdaging vondquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. AI heeft niks te maken met de gameplay, hmm?
En een spel uitspelen op easy en dan zeggen dat het geen uitdaging was... wuss
V.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:11 schreef Mister_T het volgende:
Heb hem ook maar eens even gehaald, zeer strakke gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:11 schreef Mister_T het volgende:
Heb hem ook maar eens even gehaald, zeer strakke gameYep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegen
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |