waar denk jij dat vlees hoofdzakelijk uit bestaat?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef erikh het volgende:
och meestal gewoon een stukje spier, pech dat het bij jou net een groter stukje was.
En Bapaobroodjes zijn echt wel lekker!!!
Oh god een ooggggggggg...............quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:15 schreef Skv het volgende:
Ik vreet mn bapaobroodje net weg, zit er een heeel taai goor sponzig vies rubberachtig brok vlees in.
Ik kauw er op, moet bijna kotsen, wil et uitspugen, heb ik et al doorgeslikt.. Oooh ik voel nog steeds hoe vies taai dat was.. net een brok gum ofzo.![]()
Mmmm, dus hij had dus een frikandel op...quote:Op maandag 12 april 2004 03:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oh god een ooggggggggg...............
oh wat een ellende je hebt een ongemalen oog doorgeslikt.........
wens je enorm veel sterkte in je nachtmerrie vannacht
Die kaassouflé was wel goed te vretenquote:Op maandag 12 april 2004 18:32 schreef Manweth het volgende:
gister al een kaassouflet en nu weer bapao.
zo gaat de godverdomme pfeifer :{ niet over he
Marokaans?Kerel kom jij van de planeet mars ofzo?Bapao is aziatisch kerelquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:39 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat is iets Marokkaans.
Ach hij kent maar een woord...dat is dit..en dit staat gelijk aan alles wat anders is dan hijzelf..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:56 schreef maxso het volgende:
[..]
Marokaans?Kerel kom jij van de planeet mars ofzo?Bapao is aziatisch kerel![]()
![]()
![]()
Indonesisch om precies te zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:56 schreef maxso het volgende:
[..]
Marokaans?Kerel kom jij van de planeet mars ofzo?Bapao is aziatisch kerel![]()
![]()
![]()
Ook Chinees hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:21 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Indonesisch om precies te zijn.
Hmmz zou kunnen, tegenwoordig hebben ze bij de meeste Chinese restaurants een hoop Indonesische producten en andersom ook.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ook Chinees hoor.![]()
Jahoor Lucille, of een condoom van een medewerker die promotie nodig had.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:41 schreef Lucille het volgende:
Misschien was het helemaal niet iets dierlijks wat taai en ranzig was. Misschien was het wel een schoonmaakdoekje wat een schoonmaker had achtergelaten in de fabriek.
Nee hoor. De reguliere Westerse Chinese restaurants die je overal ziet in elke stad en dorp hebben idd Indische gerechten. Maar die hebben meestal geen bapao. De 'echte' Chinese restaurants in de grote steden waar Chinezen zelf gaan eten (en het eten meestal overgeslagen wordt door de gemiddelde Nederlander, wat jammer is) hebben voor dim sum lunch ook bapao, in het Cantonees heet het Tsa Siew Bao. Het is wat luchtiger en grover van vorm dan de ronde diepvries bapao die imo goor smaken en bevatten in blokjes geneden (varkens)vlees die niet fijngehakt zijn door een machine met een zoetzure saus. De bovenkant is niet rond maar tijdens het kneden tot een vorm van een soort dichtgevouwde bloembladeren zodat het tijdens het stomen een beetje openbarst en je de inhoud een beetje te zien krijgt. Veel lekkerder iig dan de chemische supermarkt-shit.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hmmz zou kunnen, tegenwoordig hebben ze bij de meeste Chinese restaurants een hoop Indonesische producten en andersom ook.
Maar zulke dingen moet je gewoon bij de toko halen hoewel ik met die magnetronbapao's ook nooit problemen heb gehad.
Ok, jij hebt je huiswerk gedaan.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[...verhaal...]
Ben zelf van Chinese afkomst, dus ik weet dat de Chinezen hun eigen variant hebben.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:57 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ok, jij hebt je huiswerk gedaan.
Ik was er toch echt van overtuigd dat die dingen uit Indonesië kwamen.
Maar ik zal er eens aan denken als ik weer eens bij een Chinees restaurant in de buurt ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |