maison de bonneterie???quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
die laatste wil ik hebben! maar die kun je nergens kopen
Normale ja, mijn Tommy rugby was 80 euro, (niet zon oude lullenmodel neequote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef the_Napster het volgende:
de normale polo's van tommy zijn maar €50,- bij de bijenkorf
eerst waren ze €70,-
quote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef Georgi het volgende:
**FF off topic**
Is de topic titel al gewijzigd?
Krijg je die knul dr gratis bij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:46 schreef Adelante het volgende:
wat is een polo-tpoci zonder plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje standaard he? Volgens mij is er geen meisje die die gast niet leuk vindt en dat 1001 x vertelt :pquote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef karoltje het volgende:
[..]
Krijg je die knul dr gratis bij?![]()
hahah, gelijk heb je, ieder meisje vindt die gast leukquote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Beetje standaard he? Volgens mij is er geen meisje die die gast niet leuk vindt en dat 1001 x vertelt :p
...quote:Op maandag 12 april 2004 10:32 schreef karoltje het volgende:
Sja, ineens ben ik wat minder anti-polo.
TH verkleurt anders erg snel hoor... ik heb een blauwe en die is nu al erg vaal, slijtend bij de kraag en de boorden van de mouwen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:32 schreef Jack_Flash het volgende:
Vroeger had ik altijd merk-polo's, Lacoste, RL en TH om maar wat te noemen. Vooral RL wordt erg snel lelijk en vaal, Lacoste ook een beetje. TH heeft prima spul, maar die hebben maar één model en dat hangt bij mij tot over mijn kont(brede schouders...).
Maar de polo's van de H&M zitten bij mij prima! Ze houden hun kleur langer en het model staat me een stuk beter dan welke andere polo dan ook! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten, het kost echt geen knoop daar. Er staat alleen geen merkje op maar dat boeit me niet.
Oh, misschien komt dat omdat ik hem weinig draag in vergelijking met mijn andere polo's. Weer vanwege dat model trouwens.quote:Op maandag 12 april 2004 11:42 schreef Karrakas het volgende:
[..]
TH verkleurt anders erg snel hoor... ik heb een blauwe en die is nu al erg vaal, slijtend bij de kraag en de boorden van de mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |