waarom denk je dat ik 'm er al 6 jaar niet meer in heb zittenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:48 schreef okkie-man het volgende:
Mannen met een oorbel
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:51 schreef okkie-man het volgende:
Ik zou gewoon even langs de dokter/apotheek gaan, want ik neem aan dat hier wel een zalfje voor te krijgen is.
GA GEWOON NAAR DE DOKTOR, HIJ BIJT JE OOR ER ECHT NIET AF HOOR.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:54 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
meen je dat nou ??? ik blijf er wel lekker mee rond lopen, ik ga dus echt niet naar de dokter voor een ontstoken oorlelletje. Wat ik me wel afvraag: is zo'n gaatje na 6 jaar niet een keer dichtgegroeid ?? Nu gaat iedereen denken dat ik normaliter een oorbel draag
omdat dat gaatje nu weer veel zichtbaarder is.
Waarom nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:54 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
meen je dat nou ??? ik blijf er wel lekker mee rond lopen, ik ga dus echt niet naar de dokter voor een ontstoken oorlelletje. Wat ik me wel afvraag: is zo'n gaatje na 6 jaar niet een keer dichtgegroeid ?? Nu gaat iedereen denken dat ik normaliter een oorbel draag
omdat dat gaatje nu weer veel zichtbaarder is.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
GA GEWOON NAAR DE DOKTOR, HIJ BIJT JE OOR ER ECHT NIET AF HOOR.
plak er een pleister op!quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:58 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
![]()
jij kent mijn dokter niet
![]()
![]()
maar serieus: ik heb wel betere dingen te doen, ik zorg er wel voor dat 't goed schoon blijft enzo. Wel vaker meegemaakt. Wat ik erger vindt is dat dat irri gaatje weer zo zichtbaar is![]()
Maar daarvoor moet je toch echt even naar de dokter/apotheek ... en als je dat niet wilt ....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef SpleeffY het volgende:
Heb ik ook gehad, antibioticum en tada het is binnen één week over.
en wat nou als je ´s nachts als je op je zij ligt met je rotte oor boven en al die etter en pus in je hoofd terecht komt? vocht gaat altijd van boven naar beneden...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:54 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
meen je dat nou ??? ik blijf er wel lekker mee rond lopen, ik ga dus echt niet naar de dokter voor een ontstoken oorlelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |