Hoe weet jij dat _bigmac_ Elise bedoelt met die heksen? Kijk je stiekem toch?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zoop Deel2 ~Elise een heks~ ??.
Ik heb het gister gezien.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:00 schreef Svensational het volgende:
Hoe weet jij dat _bigmac_ Elise bedoelt met die heksen? Kijk je stiekem toch?
Dat had ik niet van je verwacht, Tomquote:Op donderdag 29 april 2004 11:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het gister gezien..
Het is nog steeds kut.
Tja. Ik ging naar de kapper, maar als ik zou aanfietsen zou ik te vroeg zijn en als ik iets anders ging doen zou ik te laat komen. Dus zette ik de TV even aan. En daar was Zoep. Dus ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:13 schreef Svensational het volgende:
Dat had ik niet van je verwacht, Tom
Dus je handelde uit noodweer zeg maarquote:Op donderdag 29 april 2004 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tja. Ik ging naar de kapper, maar als ik zou aanfietsen zou ik te vroeg zijn en als ik iets anders ging doen zou ik te laat komen. Dus zette ik de TV even aan. En daar was Zoep. Dus ja..
Zou je dat voortaan misschien van tevoren willen zeggen?. Hier heb ik dus helemaal niks aan he. Nou heb ik 't alsnog gemistquote:Op donderdag 29 april 2004 09:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Het was er weer op he gister.
Vanmiddag om 16.00 komt het weer!.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:43 schreef Svensational het volgende:
Zou je dat voortaan misschien van tevoren willen zeggen?. Hier heb ik dus helemaal niks aan he. Nou heb ik 't alsnog gemist.
Wauw!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 13:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Nog maar paar pagina''s voor deel 2
Hahahha, dat was genant voor hem!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zoek dat liedje van Bastiaan!!!
Is dit al op singele ??
Sterker nog, dat liedje was echt zwaar ruk.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, niet bepaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |