Waarom zet jij altijd een punt achter vraagtekens??.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:22 schreef _bigmac_ het volgende:
heeft iemand het hier ooit wel eens gezien ??.
of lacht svensational om iets wat hij nog nooit heeft gezien..
mijn woordspeling, wat doe jequote:Op woensdag 14 april 2004 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, van die Costa-vent.
Ja, want stel je voor dat je een aflevering van Zoop (hoe komen ze op de naam?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb het gezien ja. Meerdere keren zelfs. Er zijn vier afleveringen per dag waarvan drie herhalingen. Ook al zo belachelijk. En dan in het weekend worden ze nog een keer herhaald. Dus één aflevering komt er ongeveer vijf keer op
Kijk, dat zijn pas interessante vragenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zet jij altijd een punt achter vraagtekens??.
Ik heb nog geen rare, stomme liedjes gehoord.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Is het een soort Ernst Bobbie en de rest werken in de dierentuin, of is het nog beter?
Kijk jij het?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rare, stomme liedjes gehoord.
Ja, ik heb een keer een kwartiertje gekeken. En toen viel ik van ellendigheid op de grond. Wat een ramp.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef RedGuy het volgende:
Kijk jij het?
Dus het is NOG erger dan The Amanda Show?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer een kwartiertje gekeken. En toen viel ik van ellendigheid op de grond. Wat een ramp.
Amanda is cool.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:24 schreef RedGuy het volgende:
Dus het is NOG erger dan The Amanda Show?
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Amanda is cool..
Helaas komt Zoop bij lange na niet in de buurt van Amanda.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:26 schreef RedGuy het volgende:.
Het leuke is dat je het nog meent ook.
Goed, dan kunnen we gelijk kijken of Mike wel een dief is.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar over anderhalf uur, om 16.00 komt Zoop. Zullen we gaan kijken? Met z'n allen? Dan kan _bigmac_ ook niet zeggen dat we kritiek hebben zonder het te kijken.
Bedoel je half uur of 17.00? Wil het ook wel 'ns zienquote:Op donderdag 15 april 2004 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar over anderhalf uur, om 16.00 komt Zoop. Zullen we gaan kijken? Met z'n allen? Dan kan _bigmac_ ook niet zeggen dat we kritiek hebben zonder het te kijken.
Volgens de Veronicagids komt Zoop om:quote:Op donderdag 15 april 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
Bedoel je half uur of 17.00? Wil het ook wel 'ns zien.
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh wacht, ik snap 't al. Dat is over 20 minuten, niet anderhalf uur..
Ja, ik ben helemaal scherp.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:![]()
OMG!!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Amanda is cool..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |