Ik snap niet wat voor gekken er nu bomen op een rails leggen. Je moet toch wel volkomen idioot zijn om dat te doen?quote:Stoptrein botst tegen boom
DEN DOLDER - Een stoptrein is vrijdagavond op een overweg bij Den Dolder op een afgezaagde boom gebotst. ,,De boom is vrijwel zeker op het spoor gelegd'', aldus een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail. De politie is gewaarschuwd en een onderzoek begonnen.
De machinisten en reizigers zijn met de schrik vrijgekomen. Een machinist die poolshoogte was gaan nemen, sprak van ,,een flinke boom''. Volgens het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) is de boom vier meter lang en bijna een halve meter dik.
De trein is niet ontspoord. Over de schade kon ProRail nog niets zeggen. Een ploeg van NedTrain Ongevallenbestrijding is opgeroepen om de boom met zwaar gereedschap onder de trein vandaan te halen.
,,Reizigers en personeel zijn geschrokken maar ongedeerd'', meldde ProRail. De dertig reizigers zijn overgestapt in een passerende trein.
Het treinverkeer tussen Amersfoort en Den Dolder is korte tijd stilgelegd. Na een uur reden de treinen in beide richtingen over één spoor. Reizigers moesten nog wel rekening houden met vertragingen. Waarschijnlijk blijft het andere spoor nog tot aan het einde van dienstregeling gestremd.
In de afgelopen maanden is het treinverkeer regelmatig stilgelegd omdat de doorgang werd versperd door objecten die door vandalen werden achtergelaten. In februari botste een trein tussen Den Bosch en Geldermalsen op een betonblok, eind januari kreeg een stoptrein bij Malden een ijzeren paal door de voorruit.
De titel van het originele bericht doet iiets heel anders vermoeden en ik vind dit dus gewoon een aanslag.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:09 schreef Famas het volgende:
topictitel is een beetje overdreven....'aanslag'
poging tot doodslag enzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:09 schreef Famas het volgende:
topictitel is een beetje overdreven....'aanslag'
Inderdaad, sinds we videobanden van moslim terroristen te zien krijgen is alles een aanslagquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:11 schreef Klonk het volgende:
Ga d'r maar gewoon vanuit dat het vandalen zijn, en ik denk gewone blanke vervelende puber etters........
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:08 schreef robhtjuhhh het volgende:
Moeten we dit soort acties ook in de moslim-hoek zoeken (na Madrid) of is het nog te vroeg om te speculeren?
Massa hysterie heet dat, Al Qaida pleegt een aanslag met een boomquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:13 schreef Darklight het volgende:
Het is vast Al-Quada die achter deze "aanslag" zit
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Massa hysterie heet dat, Al Qaida pleegt een aanslag met een boom
Onzin, met de moderne ITC technieken is dat zeer wel mogelijk en imo noodzakelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:13 schreef Famas het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds we videobanden van moslim terroristen te zien krijgen is alles een aanslag
maja....
Ik zou niet weten hoe ze zulke dingen tegen kunnen houden, bomen op de rails e.d., vrijwel onmogelijk om het hele spoor te controleren.
Hallo stelletje .....quote:aan·slag (de ~ (m.))
1 wijze van aanslaan van de toetsen => toucher
2 elke aanraking van een toets van een typemachine of toetsenbord
3 onverwachte poging tot moord of overrompeling => attentaat
4 belastingaanslag
5 laag die zich op iets vastgezet heeft => aanzetting
Juist, dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Bibilot het volgende:
Deze aktie zou honderden doden tot gevolg kunnen hebben.Ik denk niet dat dit zomaar voor de
lol is gedaan.Dit is pure misdaad en zou behoorlijk gestrafd moeten worden.
moet je het alleen niet bij Den Dolder doen....quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Bibilot het volgende:
Deze aktie zou honderden doden tot gevolg kunnen hebben.
Nee, dat doe je ergens vlakbij Rotterdam als de chloortrein langskomt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:33 schreef piere het volgende:
moet je het alleen niet bij Den Dolder doen....
Zoiets werd vroeger toegeschreven aan baldadige jeugd, sinds 11-9 en 11-3 staat een deel van Nederland wat gehersenspoeld is door de media gelijk klaar om te roepen AANSLAGquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Bibilot het volgende:
Deze aktie zou honderden doden tot gevolg kunnen hebben.Ik denk niet dat dit zomaar voor de
lol is gedaan.Dit is pure misdaad en zou behoorlijk gestrafd moeten worden.
Zie mijn sigquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:04 schreef Bibilot het volgende:
Baldadige jeugd?Kom nou,als je niet kan inschatten wat dit voor vreselijke gevolgen kan
hebben ben je echt ontoerekeningsvatbaar en moet je vlug opgesloten worden om de maat-
schappij hier tegen te beschermen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |