lezen, hoer!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:50 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
goh, je geeft een reactie op jezelf, denk daar maar es over na![]()
lukt je niet hoor die ban.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:51 schreef kibber het volgende:
[..]
Hoi![]()
We gaan er nu geen zwaai-topic van maken hoor we waren net zo leuk bezig een ban te regelen
Daarom... Wens me nou maar even dood daar hou ik van..quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:51 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom??
jouw leven is toch al zo zielig dat het niet lang meer duurt voordat je voor een trein springt!!
Inderdaad daar heeft ie mij niet voor nodigquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef Caesu het volgende:
[..]
lukt je niet hoor die ban.
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef laffer het volgende:
[..]
lezen, hoer!!
of zijn je hersens al stuk geneukt??
och, dat doet al iedereen!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef kibber het volgende:
[..]
Daarom... Wens me nou maar even dood daar hou ik van..
Ah weer zo'n homo die in ontkenningsfase verkeert!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef laffer het volgende:
[..]
lezen, hoer!!
of zijn je hersens al stuk geneukt??
Maar jij niet en ik ben verwend dus doe het nou even wens me even lekker de kanker ofzo...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:54 schreef laffer het volgende:
[..]
och, dat doet al iedereen!!
hey klaplul, je moet niet over dingen praten die je zelf niet meer hebt!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef sourcy het volgende:
Laffer, ze zouden bij jou je darmen eruit moeten naaien
rot op met je standaard teks!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ah weer zo'n homo die in ontkenningsfase verkeert!
Nee hoor je bent helemaal geen homo en je haat ze allemaal!![]()
Moet jij eens niet flink gaan automutileren dan homo?!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:56 schreef laffer het volgende:
[..]
hey klaplul, je moet niet over dingen praten die je zelf niet meer hebt!!
lees jij je eigen post nog ff, dork!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar jij niet en ik ben verwend dus doe het nou even wens me even lekker de kanker ofzo...
Zeg even dat je mij op wil suiten in een kamer.. de deur op slot wil steken en dan de boel in de hens steken ofzo...
Nee ik ben para-anaal begaafd!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:57 schreef laffer het volgende:
[..]
rot op met je standaard teks!
stond dat in de donald duck ofzo??
ik snap deze post niet, en volgens de van dale krijg ik dit:quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:58 schreef sourcy het volgende:
[..]
Moet jij eens niet flink gaan automutileren dan homo?!
Ja ik wens mezelf dood.. Maar ik wil van jou de bevestiging hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:59 schreef laffer het volgende:
[..]
lees jij je eigen post nog ff, dork!!![]()
laf2 (bn.)quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:02 schreef laffer het volgende:
[..]
ik snap deze post niet, en volgens de van dale krijg ik dit:
U hebt gezocht op automutileren :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
jullie stomme flikkers hebben al jullie eigen ziektes en natuurlijk ook jullie eigen taal!!
tja, daar kunnen wij gewone mensen geen chocola van maken!!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |