Mee eens.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:44 schreef laffer het volgende:
[..]
jij gaat te ver door je hier te provoceren als een homo!!![]()
en dat gaat bij jullie darmtoeristen gelukkig een stuk sneller!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:42 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja vuile laffer, het enige wat ik jou kan wensen is een heeeeeelllleeeee lange langzame dood....
Ik voel een ban aankomen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:44 schreef laffer het volgende:
[..]
jij moet snel je mondje gaan houden jonge,quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:44 schreef laffer het volgende:
[..]
Dat moet onze parelridder in spé vertellenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:45 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat gaat bij jullie darmtoeristen gelukkig een stuk sneller!!![]()
lazer op stuk stront!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor jou dat een mod dit leest... Ik hoop het wel voor heel Fok...
Dit word en echte ban wat lief!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:45 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat gaat bij jullie darmtoeristen gelukkig een stuk sneller!!![]()
Wens me maar even dood ofzo.. Doe het even!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:46 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op stuk stront!!![]()
Ik heb t topic gevolgd (beetje matig trouwens) maar jouw reacties zijn toch wel t slechtste van allemaalquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:35 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Niet eens een zinnige reactie.
OOhhhhhhhh...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:46 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
jij moet snel je mondje gaan houden jonge,
anders zal ik jou eens op het vuurtje gooie
goh, je geeft een reactie op jezelf, denk daar maar es over naquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:49 schreef laffer het volgende:
[..]
OOhhhhhhhh...
misschien dat je vrindje er warm van wordt....
MAAR IK NIET, STUMPERD!!
He EMW check Foto's maken in mediamarkt Enschede... Wie doet er mee? als je nog mee wil doen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:48 schreef EMW het volgende:
[..]
Ik heb t topic gevolgd (beetje matig trouwens) maar jouw reacties zijn toch wel t slechtste van allemaal
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:50 schreef sourcy het volgende:
[..]
Hoi, homo.
Nee doe niet mee, sorryquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:50 schreef kibber het volgende:
[..]
He EMW check Foto's maken in mediamarkt Enschede... Wie doet er mee? als je nog mee wil doen...
waarom??quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:47 schreef kibber het volgende:
[..]
Wens me maar even dood ofzo.. Doe het even!
Hoiquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:49 schreef Caesu het volgende:
Hoi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |