Ik kan je vertellen, ik zit al jaren op onzin forums. En waar ik het meest zit kunnen mensen tenminste ook nog serieus doen ook al is het een onzin topic. Jij schijnbaar dus niet. Zou ik wat aan doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:36 schreef Shirley het volgende:
[..]Moet ik het uitkauwen voor je! Dit is godverdomme ONZ! Neem het allemaal lekker serieus joh! Hoe vaker je dat doet, hoe meer ik doorga.
Ja Shirley Bassie alsof jij een lekker ding bentquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:36 schreef Shirley het volgende:
[..]Moet ik het uitkauwen voor je! Dit is godverdomme ONZ! Neem het allemaal lekker serieus joh! Hoe vaker je dat doet, hoe meer ik doorga.
Forums zijn meestal onzin.... Ben je een tweaker?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:37 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, ik zit al jaren op onzin forums. En waar ik het meest zit kunnen mensen tenminste ook nog serieus doen ook al is het een onzin topic. Jij schijnbaar dus niet. Zou ik wat aan doen.
tweaker stinktquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:38 schreef kibber het volgende:
[..]
Forums zijn meestal onzin.... Ben je nee tweaker?
Nee jij ziet er lekker uit met die snor van je moeder...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:38 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja Shirley Bassie alsof jij een lekker ding bent![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:38 schreef kibber het volgende:
[..]
Forums zijn meestal onzin.... Ben je nee tweaker?
Daar komt de nodige Fok! ervaring dus aan te pas. Op topics als deze valt niet normaal te reageren. En als je die domme vraag niet had gesteld, had je geeneens last van me gehad.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:37 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, ik zit al jaren op onzin forums. En waar ik het meest zit kunnen mensen tenminste ook nog serieus doen ook al is het een onzin topic. Jij schijnbaar dus niet. Zou ik wat aan doen.
Dat is toch totaal niet relevant hier? En ik ben maar al te blij dat je zo denkt over me.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:38 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja Shirley Bassie alsof jij een lekker ding bent![]()
Waarom reageer je dan zo agressief? tis toch onzin.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar komt de nodige Fok! ervaring dus aan te pas. Op topics als deze valt niet normaal te reageren. En als je die domme vraag niet had gesteld, had je geeneens last van me gehad.
jij kijkt niet eens verder dan je pik lang is, hoer!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:34 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
\ik kijk altijd verder dan mijn neus langer is.
Stop die blauwe neus eens in mijn anus?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:40 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo agressief? tis toch onzin.
oke jonge, nu ga je echt te verquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef laffer het volgende:
[..]
jij kijkt niet eens verder dan je pik lang is, hoer!!
homo`s moeten verbrand en vernietigd worden!!
jullie zijn niet eens menselijk, jullie kunnen jezelf niet eens voortplanten!!
daarom pleit ik ervoor om alle homo`s af te ranselen en weg te pleuren in de vuilcontainer!!![]()
Jij vat het op als agressief. Niet wetende dat ik hier eerst met een grote glimlach zat te posten. Maar ja, de newbies van tegenwoordig happen zo serieus..quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:40 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Jij kan toch zo serieus reageren in onzin topics? dus past zei zich aan naar jou!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:40 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Ja vuile laffer, het enige wat ik jou kan wensen is een heeeeeelllleeeee lange langzame dood....quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef laffer het volgende:
daarom pleit ik ervoor om alle homo`s af te ranselen en weg te pleuren in de vuilcontainer!!![]()
jij denkt dat ik serieus ben?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij vat het op als agressief. Niet wetende dat ik hier eerst met een grote glimlach zat te posten. Maar ja, de newbies van tegenwoordig happen zo serieus..
ZO komt het zeker over.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:42 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
jij denkt dat ik serieus ben?
Ik hoop niet voor jou dat een mod dit leest... Ik hoop het wel voor heel Fok...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef laffer het volgende:
[..]
jij kijkt niet eens verder dan je pik lang is, hoer!!
De eerste drie letter van zijn username zegt het alquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor jou dat een mod dit leest... Ik hoop het wel voor heel Fok...
Dat dacht ik nou ook.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor jou dat een mod dit leest... Ik hoop het wel voor heel Fok...
Dan was dat een misverstandquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
ZO komt het zeker over.
jij gaat te ver door je hier te provoceren als een homo!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
oke jonge, nu ga je echt te ver
Hehe ben het voor 1 keer met je eens...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:44 schreef sourcy het volgende:
[..]
De eerste drie letter van zijn username zegt het al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |