ok, bij deze heb ik er genoeg van gehoord vandaag. Ben slapenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:25 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
neh, daar heb ik het al geprobeerd.
Jij?
Of elkaar?![]()
Tief toch alsjeblieft op, ranzig mormel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:25 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
neh, daar heb ik het al geprobeerd.
Jij?
Of elkaar?![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tief toch alsjeblieft op, ranzig mormel.
What a womanquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
wat lul jij nou, gore schijtpoot!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:22 schreef sourcy het volgende:
[..]
Beetje monogamie kan geen kwaad he?!?!
Whehe...ze renden dan zeker weg met de broek nog op de knieen, gore reetriddersquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:27 schreef laffer het volgende:
[..]
wat lul jij nou, gore schijtpoot!
ik heb in het verleden zat van jou soort helemaal de tering geslagen!!
het enige wat jullie dan nog roepen is "help niet doen, hier heb je m`n geld"
stelletje flikkers, ik pleur je nog liever in de gracht dan dat ik over je heen zal schijten!![]()
Ik dacht... er houdt nog iemand op deze aardkloot van poepsex maar jaaaaaaquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:27 schreef laffer het volgende:
stelletje flikkers, ik pleur je nog liever in de gracht dan dat ik over je heen zal schijten!![]()
Beetje rustig he, scheld ik jou uit? nee precies.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
dit is ergens andersquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:29 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Beetje rustig he, scheld ik jou uit? nee precies.
Dus geen reden om mij uit te schelden.
Reageer je frustraties maar ergens anders op af.
Dit is hier.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:29 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
dit is ergens anders
De vraag of ik je wilde pijpen is dé reden om je uit te schelden. Dus als je er niet tegen kan, ga je maar lekker ergens anders huilen, gevoelige pisnicht.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:29 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Beetje rustig he, scheld ik jou uit? nee precies.
Dus geen reden om mij uit te schelden.
Reageer je frustraties maar ergens anders op af.
Je hebt een zak op je hoofd, mongool!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:29 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
dit is ergens anders
Nee. Vrouwen willen geen HIV van jou hebben,.. Ga je snor afscheren ofzo..quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:27 schreef sourcy het volgende:
Oh wat een geil topic
Nog iemand nuecken vanavond?
1. nee ik huil niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
De vraag of ik je wilde pijpen is dé reden om je uit te schelden. Dus als je er niet tegen kan, ga je maar lekker ergens anders huilen, gevoelige pisnicht.
Mijn moeder heeft geen snor anaalridderquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:31 schreef kibber het volgende:
Of wil je op je moeder lijken?
Je moet es verder kijken dan je neus lang is. Zeker te weinig Fok! ervaring...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:32 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
1. nee ik huil niet.
2. ik ga niet ergens anders heen.
Tis hier wel gezellig.
Wel flauw zeg als mensen uit gelult zijn dat ze dan van zulke reacties posten.
\ik kijk altijd verder dan mijn neus langer is.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je moet es verder kijken dan je neus lang is. Zeker te weinig Fok! ervaring...
Dus die snor was niet erfelijk?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:32 schreef sourcy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen snor anaalridder
Ranzig, homo, en nog dom ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:34 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
\ik kijk altijd verder dan mijn neus langer is.
Jij blijkbaar niet als je gelijk mensen uit gaat lopen schelden.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ranzig, homo, en nog dom ook
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:35 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Niet eens een zinnige reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |