wanneer treed jij weer eens naar buiten?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:14 schreef sourcy het volgende:
[..]
Jaaaaaa wie kruipt er allemaal gezellig onder tafel![]()
![]()
Ik heb een obsessie van de smurfen overgehoudenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:16 schreef EMW het volgende:
Ff een vraagje tussendoor he? ChicoChica waarom is jouw neus blauw? Wat is hier allemaal aan de hand?
Ik ken geen birammers???!?!!?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:19 schreef laffer het volgende:
[..]
wanneer treed jij weer eens naar buiten?
dan kan ik dat melden op ons potenramclubje!! ( met honkbalknuppels)
vermeld ff de tijd en datum dan hebben wij ook weer een leuk uitje... dan kan eindelijk die kippenstront van je lip worden afgeslagen, aidshoer!!![]()
nee schatje, jij mag mij ook wel pijpen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:20 schreef Shirley het volgende:
Kunnen de homo's niet even naar de [HOMO] reeks verkassen?
verkassen= vergassen!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:20 schreef Shirley het volgende:
Kunnen de homo's niet even naar de [HOMO] reeks verkassen?
Jij moet ook niet overal je neus instoppenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:19 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Ik heb een obsessie van de smurfen overgehouden![]()
wil je me pijpen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:21 schreef EMW het volgende:
Wat een kuttopic is dit
strax wel, sletquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:20 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik ken geen birammers???!?!!? :'(
:')
Beetje monogamie kan geen kwaad he?!?!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:22 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
wil je me pijpen?
raar, het is nachtquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:22 schreef El_Bartos het volgende:
ik verwacht een ochtendslotje, wie nog??
wow, dit had ik nog niet doorquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:23 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
raar, het is nacht![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:22 schreef sourcy het volgende:
[..]
Beetje monogamie kan geen kwaad he?!?!
Ik pijp nog liever de hond van de buren... Probeer het anders es bij de TMFchat, daar zit je doelgroep.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:21 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
nee schatje, jij mag mij ook wel pijpen hoor![]()
Kutwoman slaaptquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:22 schreef El_Bartos het volgende:
ik verwacht een ochtendslotje, wie nog??
ik merk aan je datje zin hebt in een orgasme.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:23 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wow, dit had ik nog niet door
dan scheelt er toch iets met jouw opmerkingsvermogenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:24 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
ik merk aan je datje zin hebt in een orgasme.
neh, daar heb ik het al geprobeerd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik pijp nog liever de hond van de buren... Probeer het anders es bij de TMFchat, daar zit je doelgroep.
Wie niet, schatje?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:24 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
ik merk aan je datje zin hebt in een orgasme.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
dan scheelt er toch iets met jouw opmerkingsvermogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |