Jij niet dan, geile papieren zakquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:03 schreef El_Bartos het volgende:
jij staat echt voor alles en iedereen open
En mijn neus dicht tegen de stank zeker.. En daarna nog 3 week lang bij de dokter langs voor alle enge ziektes die ik opgelopen heb. Nou, neen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:02 schreef sourcy het volgende:
[..]
Neuken is neuken anders doe je het maar met je ogen dicht
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:05 schreef engessa het volgende:
[..]
En mijn neus dicht tegen de stank zeker.. En daarna nog 3 week lang bij de dokter langs voor alle enge ziektes die ik opgelopen heb. Nou, neen.
En niet te vergeten de vlooienshampo die ik moet kopen, jij was niet zo proper op jezelf zei je gisteren toch?
neen, ik niet neequote:Op zaterdag 10 april 2004 02:05 schreef sourcy het volgende:
[..]
Jij niet dan, geile papieren zak
jij lijkt wel een kloon van de hond van danny!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:05 schreef sourcy het volgende:
[..]
Jij niet dan, geile papieren zak
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Euh neen. Als jij een kut had was je het lelijkste en meest achterlijke wijf wat ik ook heb mogen ontmoeten. En neen, die neuk ik dus pertinent niet.
oeps, beetje dimme he, als je hem eenmaal pijpt, wwil je nooit meer wat anders!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:08 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
weet jij wel nie hoe lekker die is!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:11 schreef EMW het volgende:
Staat dit in onzin omdat hij chocolademelk op zn lip heeft zitten?
tuurlijk, waarom anders.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:11 schreef EMW het volgende:
Staat dit in onzin omdat hij chocolademelk op zn lip heeft zitten?
Dank je Nicholas, jij kan pijpen al de bestquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:10 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
oeps, beetje dimme he, als je hem eenmaal pijpt, wwil je nooit meer wat anders!
Herstel, kan ik nooit meer wat anders. Ben bang dat het spul wat ik dan binnen krijg voorgoed een einde aan mijn leven maakt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:10 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
oeps, beetje dimme he, als je hem eenmaal pijpt, wwil je nooit meer wat anders!
Lief van jequote:Op zaterdag 10 april 2004 02:13 schreef sourcy het volgende:
[..]
Dank je Nicholas, jij kan pijpen al de best![]()
![]()
Dat is dan ff jammer voor jou.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:14 schreef engessa het volgende:
[..]
Herstel, kan ik nooit meer wat anders. Ben bang dat het spul wat ik dan binnen krijg voorgoed een einde aan mijn leven maakt.
Jaaaaaa wie kruipt er allemaal gezellig onder tafelquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:14 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Morgen geef je toch een pijp feesje![]()
hmm, ikke wel hoor schatjequote:Op zaterdag 10 april 2004 02:14 schreef sourcy het volgende:
[..]
Jaaaaaa wie kruipt er allemaal gezellig onder tafel![]()
![]()
mss het spul van snorcyquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:16 schreef EMW het volgende:
Ff een vraagje tussendoor he? ChicoChica waarom is jouw neus blauw? Wat is hier allemaal aan de hand?
Dat is Nicholas, zijn neus is altijd blauwquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:16 schreef EMW het volgende:
Ff een vraagje tussendoor he? ChicoChica waarom is jouw neus blauw? Wat is hier allemaal aan de hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |