Dude, ben geen homo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:39 schreef sourcy het volgende:
[..]
Dan kan ik je lekker penetreren!
Iedereen behalve jij preutse bertusquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dude, ben geen homo.
mss moet de TT worden aangepast => Wie laat zich door Snorcy pijpen
Dus je geeft toe dat je homo bent!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:43 schreef sourcy het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij preutse bertus![]()
![]()
Na U, Meneer Richardquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:47 schreef RichardQuest het volgende:
Willen de noobs hier weggaan, El_Bartos.
Valt om een doodsverwensing vragen ook onder een ban? Mods?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Na U, Meneer Richard
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Valt om een doodsverwensing vragen ook onder een ban? Mods?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:52 schreef Shirley het volgende:
Zielig kutventje! Je bent echt zo niet boeiend! Ga je snor laten groeien ofzo...
In ieder geval niet de jouwe want die is klein man! LNquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:54 schreef El_Bartos het volgende:
[..]kutventje, en hij zoekt een lul!!
wat is de wereld toch oneerlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:55 schreef kibber het volgende:
Het is dat ik sourcy niet dood mag wensen....
Jij en El-Bartos begrijpen het niet. Jij hebt een kut en zoek een lul zodat je je wat mannelijker kunt voelen en eindelijk eens een fatsoenlijke snor kunt laten groeien.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:56 schreef sourcy het volgende:
[..]
In ieder geval niet de jouwe want die is klein man! LN
hoe kan jij dat nu weten, ik hou hem goed verborgen voor mannen. Enkel vrouwen krijgen toegangquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:56 schreef sourcy het volgende:
[..]
In ieder geval niet de jouwe want die is klein man! LN
Als ik een kut had je me allang genaaid...quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:57 schreef engessa het volgende:
[..]
Jij en El-Bartos begrijpen het niet. Jij hebt een kut en zoek een lul zodat je je wat mannelijker kunt voelen en eindelijk eens een fatsoenlijke snor kunt laten groeien.
Euh neen. Als jij een kut had was je het lelijkste en meest achterlijke wijf wat ik ook heb mogen ontmoeten. En neen, die neuk ik dus pertinent niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:59 schreef sourcy het volgende:
[..]
Als ik een kut had je me allang genaaid...
toch???![]()
Neuken is neuken anders doe je het maar met je ogen dichtquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Euh neen. Als jij een kut had was je het lelijkste en meest achterlijke wijf wat ik ook heb mogen ontmoeten. En neen, die neuk ik dus pertinent niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |