rokenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:40 schreef VodEvil het volgende:
Sinds januari ben ik meer gaan roken, door een onprettige situatie in de prive sfeer. Was ik daarvoor een gelegenheidsroken, nu rook ik op een dag 2 a 3 stuks. Ik weet het niet veel.
Sinds anderhalve week heb ik na het roken van een cigarette last van mijn maag en soms niet zo'n beetje ook. Ik dacht eerst aan stress, maar het begon op te vallen dat ik het elke keer had na de cigarette.
Van het weekend zal ik eens van de cigaretten afblijven, kijken of dit ook effect heeft.
Maar kan het roken en last van mijn maag verband met elkaar hebben? Is het iets om mij druk over te maken?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:12 schreef woediewokkie het volgende:
dan neem je waarschijnlijk het verkeerde pijpje naar beneden
We gaan ook eerder dood, wat weer voorkomt dat er een overschot aan ouderen op afdeling geriatrie liggenquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
rokenheeft een sterke relatie met maagzuur(over)productie verhoogt de kans op maag/darmkanker dramatisch (4-27x !) is verder óveral enorm verslechterend voor, behalve Alzheimer.
moet je je druk maken hierom? denk eens na over hoe jij de toekomst ziet voor jezelf, met name die op de langere termijn
tenzij je deel uit maakt van mijn directe omgeving, kan het mij persoonlijk niet schelen of je rookt of niet; wel is het leuk dat jullie rokers de wachtlijsten in de zorg echt een leuke boost geven, zodat we de komende jaren iig niet hoeven te klagen over werkgelegenheid
jammer alleen dat al die rokers de zorg aan 'normale' mensen hinderen, wachtlijsten enzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
We gaan ook eerder dood, wat weer voorkomt dat er een overschot aan ouderen op afdeling geriatrie liggen![]()
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jammer alleen dat al die rokers de zorg aan 'normale' mensen hinderen, wachtlijsten enzo
gaan we weer, hier hebben we het ook wel eens over met elkaar gehad![]()
en we spekken de staatskas d.m.v. de hoge accijns die er op zit!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
We gaan ook eerder dood, wat weer voorkomt dat er een overschot aan ouderen op afdeling geriatrie liggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |