Jij kent de afloop als TS niet was geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:38 schreef Blixar het volgende:
gelukkig heb je naar de juiste raad van medefokkers geluisterd, hoop dat alles weer goed komt.
Krijgen je kinderen nu ook 1 bal?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Minder kans om kinderen te krijgen. Minder zoveel sperma!![]()
nee, bij mij was het binnen een uur weer oke, was toen wel meteen naar de dokter willen gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij kent de afloop als TS niet was geweest?
-3 Zinloos!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Krijgen je kinderen nu ook 1 bal?
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductiequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:41 schreef BMWM3 het volgende:
Alleen de kans is kleiner dat je (vrouw) bevrucht wordt... Als ik ook ga trouwen dan hè
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik.
ze hangen niet voor niets buiten je lichaamquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductie
Ik weet niet direct hoe vaak ik de middelste teen van mijn linkervoet gebruik maar als ik 's avonds mijn kistjes verwijder en ik zie een bloederig stompje alwaar een frubbel met een nagel hoort te zitten, dan ga ik echt niet op een forum vragen of dat erg is. Dan zit ik bij de EHBO.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:32 schreef neh het volgende:
[..]
ja, wat je niet gebruikt mis je niet... ofzo![]()
Oh... De gedachte alleen al. Tientallen potjes straatvoetbal flitsen voorbij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij is probleem juist ontstaan omdat er een bal bij kwam.![]()
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.![]()
sterktequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
sterkte![]()
sorry ik was even ergens anders, maar ben er weer hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ah, de zakkenvullers mentaliteit zit er al vroeg in. Wat zijn artsen toch een helden.Het is eigenlijk hun werk en ze zouden er geld voor kunnen vragen maar omdat de zorg voor de patient voorop staat knijpen we maar even een oogje dicht.
Helden op sokken wel te verstaan. Nofi verder maar ik kon het niet laten.
Kijken of Dunno hapt.Maar ik meen het wel een beetje maar ik moet niet generaliseren.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Minder kans om kinderen te krijgen. Minder zoveel sperma!![]()
jammer alleen dat sperma alleen vruchtbaar is op moment dat het rond de 36 graden (3 tienden graden speling max dacht ik) celcius geproduceerd wordt, ook de reden dat het in een losse zak hangt en niet in de romp (37,3 gemiddeld).quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductie
Jij weet veel over het mannelijke productie machinequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jammer alleen dat sperma alleen vruchtbaar is op moment dat het rond de 36 graden (3 tienden graden speling max dacht ik) celcius geproduceerd wordt, ook de reden dat het in een losse zak hangt en niet in de romp (37,3 gemiddeld).
zolang de testis niet ook nog eens afgedraaid wordt, ja, dan heb je productie, maar sowieso verminderd... en bewegelijk is het al helemaal niet.
neej, lang niet!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:45 schreef Steijn het volgende:
En succes natuurlijk met die bal die zoek is. Sterkte vind ik altijd klinken alsof het einde nabij is.
ik word er dagelijks mee geconfronteerd jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Jij weet veel over het mannelijke productie machine![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |