abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18313513
Ik ga nu tot over een halfuur?
pi_18313516
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Pics?

Haal ik net mijn vader uit zijn nest. Zegt hij , aansteller! Ik zeg ja, jij hoeft niet meer. Ik wel

Als ik OOIT een vriendin krijg
Ja je pa lag natuurlijk lekker te pitten (misschien wel wat anders ) dus niet zo gek dat ie nu ff boos is .
pi_18313517
Moest gelijk denken aan HOT SHOTS2 waar Martin Sheen tegen die arabier vecht en keihard in zijn kruis trapt. Komen er twee goude ballen uit de mond van de arabier!

Succes TS!
pi_18313528
tvp! benieuwd hoe het gaat met TS!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18313536
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef Brennie het volgende:

[..]

Het inzicht ( ook al is het zo overduidelijk) is er blijkbaar bij veel mensen niet.
Toch zorgwekkend.
Ieder zn vak,,..je moet het ook maat net weten. De 1 gaat bij elk pijntje naar de dokter, en de ander kijkt het even aan en slaapt er een nachtje over.

vind het raar dat de verzorger v/h team hier geen actie op ondernomen heeft..lekker dan
pi_18313539
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:59 schreef xman het volgende:
Moest gelijk denken aan HOT SHOTS2 waar Martin Sheen tegen die arabier vecht en keihard in zijn kruis trapt. Komen er twee goude ballen uit de mond van de arabier!

Succes TS!
pi_18313541
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
Als ik OOIT een vriendin krijg
Dat topic open je maar lekker in R&P en dan praat ik daar ook wel over mee maar eerst rap naar de dokter
pi_18313553
het is mijzelf ook vroeger zoeen 3 keer gebeurd.
binnen 1 uur weer terrug.
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:02:38 #84
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313557
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:57 schreef xman het volgende:

[..]

Ja wist niet eens dat ballen in je buik terecht konden komen!

Auw!
komen ze vandaan hoor, ontwikkelings-technisch gezien alleen de gaten waar die dingen doorheen gaan horen normaal nagenoeg helemaal te sluiten, zodat alleen nog de vaten en zaadleiders er doorheen lopen; heel soms zijn die gaten ruimer en kunnen testikels idd terug de buik in (-> onvruchtbaarheid door hogere temperatuur en evt. ook beknellingen), of stukken darm die gaten in (herniatie); beiden _moeten_ gecorrigeerd worden, wil je complicaties voorkomen; in TS's geval zou het ook ngo eens kunnen zijn dat tgv een trauma (die bal tegen z'n klokkenspel) die gaten opengerukt zijn (al is de kans dat z'n ballen flink gekneusd worden veel groter); in beide gevallen kunnen er ernstige complicaties optreden, dus je moet gewoon snel ingrijpen bij dit soort dingen, ook al wil de persoon in kwestie op dit moment -- op zijn jonge leeftijd -- nog geen kinderen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_18313558
dit is echt wel het centrale meeleeftopic van vannacht
pi_18313561
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:58 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

mjah, maar weet je wat de keerzijde is... er hoeft er maar eentje te zijn die het fok en/of individuele gebruikers daarvankwalijk gaat nemen voor de 'adviezen' die hier worden gegeven door (over het algemeen) leken; de crew heeft al een beleid tov mensen die dreigen met zelfmoord, het lijkt mij een goed idee om consequent te zijn in dit soort ernstige(re) gevallen, dan geef je het duidelijkste alarmsignaal af en laat je mensen ook eerder doorzien dat het serieus is. Veel mensen komen met dit soort problemen op fok klagen omdat ze of onzeker zijn idd, of gewoon lui / ontkennend.

mij persoonlijk zou het een goed idee lijken om hier toch wat harder tegen op te treden of iig een duidelijker signaal over uit te geven, je wilt niet dat dadelijk een of andere jojo van 15 verantwoordelijk gaat zijn voor een verkeerd advies, dat een instabiel iemand brengt tot medisch letsel aan zichzelf oid.
Ik zal even overdenken om de faq wat te verduidelijken omtrent bovenstaande..
Kan geen kwaad.
Ben het wel met je eens, al zou je verwachten dat mensen enigzins verstandig zijn en dit medium slechts als info zien en niet als diagnosesteller..
Tja..
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18313566
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:01 schreef Lelyzee het volgende:

[..]

Excuses, Charlie Sheen natuurlijk!
pi_18313570
ik hoop dat ik het red tot half 2 en anders zie ik t morgen wel
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:05:00 #89
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313583
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik zal even overdenken om de faq wat te verduidelijken omtrent bovenstaande..
Kan geen kwaad.
Ben het wel met je eens, al zou je verwachten dat mensen enigzins verstandig zijn en dit medium slechts als info zien en niet als diagnosesteller..
Tja..
het gebeurt gewoon wel vaak, ik heb het vaak genoeg gezien en wij hebben zelfs samen eerder ingesprongen in topics waarbij vergelijkbare tot ergere onderwerpen aan de orde waren, dat weet je vast ook nog wel

het lijkt mij een goed plan, wees vrij om mijn stukjes evt. over te nemen voor in de faq; wil ook wel een nieuw stukje schrijven ervoor ofzo
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:05:21 #90
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313585
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop dat ik het red tot half 2 en anders zie ik t morgen wel
sensatiebelust?
pi_18313596
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:00 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Ieder zn vak,,..je moet het ook maat net weten. De 1 gaat bij elk pijntje naar de dokter, en de ander kijkt het even aan en slaapt er een nachtje over.

vind het raar dat de verzorger v/h team hier geen actie op ondernomen heeft..lekker dan
Er zijn veel dingen die je niet altijd weet idd, of over twijfelt en dat is niet erg.
Sommige zaken moeten instinctief al een belletje doen rinkelen.
Je lichaam geeft signalen af.. zijn deze ernstig.. dan moet je dat toch kunnen inschatten als gezond mens.
Is wel leeftijdafhankelijk uiteraard.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18313610
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:05 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

het gebeurt gewoon wel vaak, ik heb het vaak genoeg gezien en wij hebben zelfs samen eerder ingesprongen in topics waarbij vergelijkbare tot ergere onderwerpen aan de orde waren, dat weet je vast ook nog wel

het lijkt mij een goed plan, wees vrij om mijn stukjes evt. over te nemen voor in de faq; wil ook wel een nieuw stukje schrijven ervoor ofzo
Klopt!
Zal er naar kijken.
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:07:56 #93
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18313613
quote:

[..]

sensatiebelust?
dat ben ik ook
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_18313623
quote:

[..]

sensatiebelust?
nee erg benieuwd of het ernstig is en hoe het gaat met TS

er zijn mensen die zich inleven in anderen weet je
pi_18313625
Idd ongepast!

Svp niet doen

[ Bericht 70% gewijzigd door Brennie op 10-04-2004 01:10:30 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18313666
nu zal TS wel met z'n broek op z'n enkels staan
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:12:34 #97
66446 D1N0
"NO, I Am NOT Shitting U!
pi_18313667
die is om half 2 nog niet terug hoor...!
pi_18313683
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:12 schreef D1N0 het volgende:
die is om half 2 nog niet terug hoor...!
denk het ook niet

en misschien morgen ook niet in het ergste geval...
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:14:11 #99
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313685
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:07 schreef Brennie het volgende:

[..]

Klopt!
Zal er naar kijken.
top, goede ontwikkeling

als je me nog ergens voor nodig hebt, dan weet je me te vinden
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:14:55 #100
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313691
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 01:13 schreef Dizzee het volgende:

[..]

denk het ook niet

en misschien morgen ook niet in het ergste geval...
jij ziet hem al liggen tussen die 6 planken of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')