Een voetbal (maat 4) in je kruis niet dan ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef Praag het volgende:
een basketbal recht op je neus. dat doet pas pijn.
mietje!
en als het niet goed is?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Burner2000 het volgende:
Als het goed is zakken ze naar eeb paar dagen geleidelijk terug naar beneden.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:36 schreef Blixar het volgende:
tja kan pijn doen, heb ik vroeger ook wel eens gehad.
normaal komen ze na enige tijd vanzelf weer op oude plaats.
klinkt ongezond, doktor is goede raad.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
Weet je wat het gekke nu is. Mijn buik is heel rood/paarzig blauw :|
Je zal het behoorlijk gekneusd hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
Weet je wat het gekke nu is. Mijn buik is heel rood/paarzig blauw :|
yep, had een teamgenoot van mij...die moest binnen 3 uur geopereerd worden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef T1andonly het volgende:
het is nu 00.34 dus ik zou ff richting huisartsenpost gaan voor de zekerheid natuurlijk...
als je bal verdraait zou zijn kan dat nog wel es nare gevolgen hebben
Buik pijn en draaierig/duizeligquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je zal het behoorlijk gekneusd hebben.
Verder andere klachten?
Voelen zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nuja.. toch raad ik hem aan even de dokter te zien..
dan liggen je ballen er misschien al af te rotten..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga morgen wel... Ben nu te moe...
sorry hoor, maar waar haal je die onzin nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Burner2000 het volgende:
Als het goed is zakken ze naar eeb paar dagen geleidelijk terug naar beneden.
Tis niet ok..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Buik pijn en draaierig/duizelig![]()
en morgen een eunich.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga morgen wel... Ben nu te moe...
Idd!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sorry hoor, maar waar haal je die onzin nou weer vandaan?
als je ballen werkelijk weg zouden zijn (en daar geloof ik weinig van, tenzij je recent nog wat darmlussen in je scrotum gehernieerd hebt gekregen), dan kun je ze op dit moment ook niet meer voelen door je balzak heen; áls dat zo is, moet je gelijk naar de huisartsenpost toe idd, want dan is het gewoon een trauma dat (binnen een paar uur al, áls het echt zo is) flinke problemen kan geven; iemand noemde hier al een torsio testis (gedraaide bal), dit kan leiden tot afsnoering, afsterving en helse pijnen.
laat ik het anders zeggen; voel je je ballen écht niet meer -- en dan ook echt nérgens meer) en wil je later nog kinderen kunnen krijgen? ga dan als de donder naar de huisartsenpost / ehbo.
Tja harde jongenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:40 schreef Brennie het volgende:
Er kunnen mogelijk wat kleine inwendige bloedinkjes zijn, afknellingen van de bloedvoorziening in de ballen..
Waarom ben je niet direct naar een dokter gegaan?
In ieder geval sterkte!
Of een hockeybal in je maagquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef Praag het volgende:
een basketbal recht op je neus. dat doet pas pijn.
mietje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |