is in principe gewoon de exacutive uitvoeringen maar dan voor de meer 'exclusievere' BMW's... bij een 3 serie is het dus gewoon executivequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Ultimora het volgende:
wat houdt eigenlijk dat "S" pakket in?? noemenswaardige dingen, of alleen minder comfort?
idd, maar dat wil niet zeggen dat hij goedkoper wordt of minder comfort heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:19 schreef Ultimora het volgende:
bij de 3, 5, en 7 heet het gewoon exe(cutive) dat was idd ook mijn conclusie.. maargoed weer wat geleerd he
Hey dat is bij de kralingse-zoomquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef StefanP het volgende:
Je ouders hadden de cabrio moeten nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef StefanP het volgende:
Je ouders hadden de cabrio moeten nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk het niet een Supra en een 6 cabrio dat zijn wel erg veel centjesquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:50 schreef JWD het volgende:
[..]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.
Is hij toevallig van jou Stefan?
er staan er maar 150 voor nederland in de quota... plus de levertijd is nu ongeveer n jaar... in 2005 kunnen de eerste modellen pas worden geleverd... er rijdt er dus 1tje in nederland rond en dat is de eerste en voorlopig ook de laatste...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:50 schreef JWD het volgende:
[..]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.
Is hij toevallig van jou Stefan?
HEERLIJK!!!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef Domi het volgende:
zo echt een gave bak hoor, moest heel even wennen aan het model maar vind hem wel errug mooi hoor nu en het geluidje schijnt echt super te zijn ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |