jajaja! zekers! als ie morgen ochtend gebracht word meteen alquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:01 schreef RaTz het volgende:
Maak ook eens wat foto's dan...
ik heb m al een aantal keer in het echt gezien... als eerste op de introductie in Frankfurt op de IAA en toen waren we uitgenodigd bij de introductie bij de dealer hier in de buurt en een paar dagen terug heb ik al een 645ci cabrio zien rijden!! maar ik vind hem mooi.... vooral zo heel donkerblauw wat tegen het zwart aan ligt... dat is een super kleur!quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik heb hem al zien rijden en als ik eerlijk moet zijn vond ik hem op de foto's mooier dan in het echt
ik zal proberen subtiel te blijven...... wij rijden BMW.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Doe mij maar de nieuwe clk
zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:11 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Oke oke post die pics morgen dan misschien dat ik er dan weer anders over ga denken
Aso-bak! Waarom hebben wij dat nou nooit :'( Wel pics posten he van een flat-out in Duitslandquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef Youp het volgende:
hoi hoi hoimorgen wordt hier een 645Ci op de oprit gezet
voor een 'testweekend'
![]()
>knip<
ideequote:Op zaterdag 10 april 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Aso-bak! Waarom hebben wij dat nou nooitWel pics posten he van een flat-out in Duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |