ook al geen jaar meer gespeeldquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:23 schreef Internationalist het volgende:
Steam wel, Counterstrike niet
Op een LAN vind ik het tot daar aan toe, maar die freaks die de hele dag, na 3-4 jaar, nog steeds alleen DIT spel spelen, DAT vind ik wel triest...quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Flying het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds zo'n idiote games spelen....
Log steam eens uit en opnieuw inquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:08 schreef Internationalist het volgende:
Steam werkt ineens met accounts waar je steeds voor moet inloggen en meteen heb ik een probleem.
Gisteren netjes registreerd, key ingevuld, kreeg bevestigingsemailtje etc ging perfect allemaal. Dubbelklikte in 'games' op Counterstrike en het werd geinstalleerd en geadd. Heb toen gewoon kunnen spelen. Maar nu als ik dubbelklik op Counterstrike wil hij hem wéér adden en moet ik weer mijn cd-key invullen waarna ik natuurlijk de melding 'key already in use' krijg :S
En dat terwijl ik al ben ingelogd. Wat doe ik of Steam verkeerd? Ik heb ze al gemaild maar nog niets gehoord![]()
Idd vreemd.. dat mensen counter strike gewoon leuk vinden en nog steeds spelenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Flying het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds zo'n idiote games spelen....
Jazeker!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:58 schreef Toryu het volgende:
uhh heb je em wil officieel in de winkel gekocht?
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:28 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Log steam eens uit en opnieuw in
of
pleur steam eens uit
Zoek in je steam dir de file ClientRegistry.blob verwijder die start steam weer
dit kan je iig proberen :/
[..]
Idd vreemd.. dat mensen counter strike gewoon leuk vinden en nog steeds spelen![]()
And CS with it.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Steam kan mijn reet op
Aan de ene kant wel goed dat ze CS blijven spelen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:47 schreef Piro het volgende:
[..]
And CS with it.
Ben je in een klap van de grootste kneuzenkermis in gameland verlost.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:47 schreef Piro het volgende:
[..]
And CS with it.
Ben je in een klap van de grootste kneuzenkermis in gameland verlost.
Ik ging CS spelen omdat ik in MoH Mp geen uitdaging meer hadquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:54 schreef Flying het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel goed dat ze CS blijven spelen.
Moest dat niet zo zijn zouden ze allemaal iets anders beginnen spelen en zitten we weer met de familie kneus opgeschept.
En?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Burner2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag een vage mail van steam.
Ik zal even proberen in te loggen, kijken of het lukt.quote:Op zondag 21 november 2004 17:52 schreef S4ndro het volgende:
Steam is temporarily unavailable
Ik kreeg deze melding nadat ik xp servicepack 2 heb geinstalleerd, heb het nu (3 uur later) weer geprobeerd en krijg weer dezelfde melding. Nu kan ik dus niet meer verder met Half Life 2, heel erg irritant.
[afbeelding]
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb service pack 2 gedeinstalleerd, nu doet ie het weer, lekker gamenquote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik zal even proberen in te loggen, kijken of het lukt.
EDIT: dat duurt altijd super lang
EDIT: ow wacht even, ik heb geen idee of wij wel service pack2 hebben geïnstalleerd. Ik had niet de hele tekst gelezen (ik bedoel, kom op nou)
EDIT: hij doet het wel hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |