Wat een grof taalgebruik heb jij. Dat zou ik niet kunnen!quote:Op zondag 11 april 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
wees blij dat er niet weer zo een slome sufkut zijn intrede doet....
De Brammetjes en Huugjes hebben ze er gewoon ingezet om wat homopubliek aan te trekken, denk ik, want die karakters voegen niks aan de serie toe. Helpen alleen maar de verhaallijnen naar de kloten.quote:dit soort types zijn toch veel leuker dan dan Brammetjes en Huugjes.
En ik wil een moddergevecht tussen Tara en Lizzy.quote:Op zondag 11 april 2004 19:35 schreef Wup het volgende:
ik wil een bitchfight tussen Claire & Daphne..........
Heb je ook nog plaats voor jonge mensen of ruk je ze allemaal uit het bejaardehuis?quote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Top 5 van acteurs die erin moeten:
1. Marianne Vloetgraven (als ma Van Walsum)
2. Maiko Kemper (als Gilles)
3. Koen Smit (als ex van Hugo)
4. Gepke Witteveen (als vrouw van Gilles)
5. Timon Moll (als vervanger van Duuk)
hee een groot deel had ik al genoemd vorige keer, alleen Gepke zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee. Sylvie Meis.quote:Op zondag 11 april 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
Esmee de La Bretoniere als Claire 2
sorry die ken ik niet?quote:Op zondag 11 april 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee. Sylvie Meis.
Marianne Vloetgraven = Nelleke Terborg uit Medisch Centrum West. Dat moet zo blijven. Geen andere rol meer voor haar!quote:Op zondag 11 april 2004 19:39 schreef Wup het volgende:
hee een groot deel had ik al genoemd vorige keer, alleen Gepke zit ik niet op te wachten
Marianne Vloetgraven als Ma van Walsum zou echt helemaal top geweldig zijn en dan is er al helemaal geen reden meer waarom Arthur weg moet.
We? We willen dat hij er uit wordt geflikkerd. Niet dat hij een flikker wordt!quote:Waarom willen we in eens en masse Hugo aan de man?
Da's de meid die gisteren de TMFawards presenteerde. Je weet wel ... die met de grote joekels.quote:Op zondag 11 april 2004 19:43 schreef Wup het volgende:
sorry die ken ik niet?
dan is goudkust waarschijnlijk geheel aan je je voorbijgegaan. Gemis hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marianne Vloetgraven = Nelleke Terborg uit Medisch Centrum West. Dat moet zo blijven. Geen andere rol meer voor haar!.
mja da's waar. Maar daarvoor wil ik hem nog wel even aan de Chris zien.quote:We? We willen dat hij er uit wordt geflikkerd. Niet dat hij een flikker wordt!
Koen Smit ken ik niet. Timon Moll wil ik absoluut niet in ONM, Dat is zo'n flikker-achtig typje. Met zo'n rare stemquote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
nee dus. TMF is ook iets wat ik nooit zie, vandaar.quote:Op zondag 11 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's de meid die gisteren de TMFawards presenteerde. Je weet wel ... die met de grote joekels.
Tja, van de familie Cloppenburg weet ik niet veel.quote:Op zondag 11 april 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
dan is goudkust waarschijnlijk geheel aan je je voorbijgegaan. Gemis hoor.
quote:mja da's waar. Maar daarvoor wil ik hem nog wel even aan de Chris zien.
Ja, dus toch wel he! Ik ga ze eens terugzoeken. iemand en idee in welk topic dat was?quote:Op zondag 11 april 2004 18:19 schreef Wup het volgende:
[..]
een paar topics geleden op verzoek van weet_ik_veel heb ik een zwikkie geplaatst.
zouden er nog moeten staan.
Ze speelde Ice in Costa 2.quote:Op zondag 11 april 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
nee dus. TMF is ook iets wat ik nooit zie, vandaar.
weet_ik_veel doe ook es wat voor de kost en help Svensationalquote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Svensational het volgende:
Ja, dus toch wel he! Ik ga ze eens terugzoeken. iemand en idee in welk topic dat was?
ja Costa zie ik dus ook niet.quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze speelde Ice in Costa 2.
Ik weet niet hoe ik moet uploaden......quote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel doe ook es wat voor de kost en help Svensational
Sylvie Meisquote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef Wup het volgende:
ja Costa zie ik dus ook niet.
Je hoefde alleen maar het topic te vindenquote:Op zondag 11 april 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet uploaden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |