Heb je geen foto's van Vivienne in de Playboy?quote:Op zondag 11 april 2004 18:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga een paar mooie voor je zoeken.
Kun je die zelf niet scannen... of krijg je de pagina's niet meer van elkaar?quote:Op zondag 11 april 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen foto's van Vivienne in de Playboy?
Dat is het probleem niet. Ze heeft nooit geposeerd voor de Playboy.quote:Op zondag 11 april 2004 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Kun je die zelf niet scannen... of krijg je de pagina's niet meer van elkaar?
een paar topics geleden op verzoek van weet_ik_veel heb ik een zwikkie geplaatst.quote:Op zondag 11 april 2004 17:51 schreef Svensational het volgende:
Hee Iwan, jij had toch ook caps van Goudkust? Heb jij misschien een paar goede caps van Vivienne als Sophie in Goudkust? Volgens mij had je laatst ook al zoiets geplaatst, maar ik ben ze kwijt![]()
jij doet daar toch niet aan? zo wel, dan geldt het uiteraard ook voor jouquote:Op zondag 11 april 2004 17:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ik dan?
Ik spaar de foto's bijeen tot ik een cd-rom vol heb en dan verkoop ik ze.quote:Op zondag 11 april 2004 18:20 schreef Wup het volgende:
jij doet daar toch niet aan? zo wel, dan geldt het uiteraard ook voor jou
Viviënne is een vrouw met klasse.quote:Op zondag 11 april 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is het probleem niet. Ze heeft nooit geposeerd voor de Playboy.
Ik hoop dat die kerel met zijn bolle kop eenmalig was.quote:Op zondag 11 april 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
ik denk echt dat we nog wel meer van Maiko Kemper te zien gaan krijgen, en dat Joyce een flink verhaaltje gaat krijgen.
Bettina doet er alles aan om haar huid te redden, al moet ze er voor kruipen. En al ze Tuur de deur uit heeft gewerkt is ze er wer de hoogste baas.quote:Ik vind dat Bettina weer wat stoerder mag worden. Renee heeft gelijk, straks kruipt ze nog op dr knietjes door het Beatrix.
Het voorstuk van afgelopen vrijdag klopte volgens mij niet. Maar: als Chris Huug bespringt, krijgt ie peper in zijn reet en gaat hij, om het voorval te verdringen, weer als een tijger achter de wijven aan en dan heeft hij met zijn aanstaande vriendin straks weer de grootste heibel.quote:en zag ik nou Chris komen binnenstormen bij Hugo die zich aan het omkleden was in het voorstukje volgende week?
zou het er dan toch van gaan komen. Dat zou zooo lollig zijn.
Geweldig! Thanx!quote:Op zondag 11 april 2004 18:32 schreef Wup het volgende:
voor weet_ik_veel
verzoekje [Save target as.....]
wat is er nou weer mis met hem?quote:Op zondag 11 april 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat die kerel met zijn bolle kop eenmalig was.
dat zal allemaal best maar het misstaat haar behoorlijk ditquote:Bettina doet er alles aan om haar huid te redden, al moet ze er voor kruipen. En al ze Tuur de deur uit heeft gewerkt is ze er wer de hoogste baas.
nou ik zou het wel waarderen als Hugo eens een normaal verhaalllijntje kreeg, maar ik kan me er al haast niks meer bij voorstellen.quote:Het voorstuk van afgelopen vrijdag klopte volgens mij niet. Maar: als Chris Huug bespringt, krijgt ie peper in zijn reet en gaat hij, om het voorval te verdringen, weer als een tijger achter de wijven aan en dan heeft hij met zijn aanstaande vriendin straks weer de grootste heibel.
Ik had er liever een lekker Claire bij. Claire 1 en Claire 2 kunnen dan geregeld met elkaar botsenquote:Op zondag 11 april 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
[quote] wat is er nou weer mis met hem?
Bettina ist eine Sau. Das ist ortsbekannt.quote:dat zal allemaal best maar het misstaat haar behoorlijk dit
Huug was altijd al een zlappuh lul. Ik had die Claire al uit huis gezet toen ze met Sid vogelde en ik had haar nooit meer teruggenomen, toen Vicious haar afdankte.quote:nou ik zou het wel waarderen als Hugo eens een normaal verhaalllijntje kreeg, maar ik kan me er al haast niks meer bij voorstellen.
Ach ja... van Walsum = lul, behalve Joost, maar die is zich ook al aardig aan het aanpassen aan de familietrekjes.quote:Op zondag 11 april 2004 18:53 schreef Wup het volgende:
leuke scene trouwens tussen Claire en Hugo in de Engel op maandag, het is gewoon jammer dat die Hugo zo een ongelofelijke saaie sul is. Dat kan nooit meer goedkomen.
hihi was dinsdag.....
nietus, Arthur is geweldig, en Tara zou leuk moeten zijn. Joost is nou ja passe, en Hugo moet maar full time reclame spotjes gaan insprekenquote:Op zondag 11 april 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja... van Walsum = lul, behalve Joost, maar die is zich ook al aardig aan het aanpassen aan de familietrekjes.
Tuur is een zlootkakquote:Op zondag 11 april 2004 19:01 schreef Wup het volgende:
nietus, Arthur is geweldig
Die is lekker, dus leuk.quote:en Tara zou leuk moeten zijn
Oder übergeschnappt? Hij draait nog eens door met zijn horrorfilmscript.quote:Joost is nou ja passe
NEEEEEEEE! Bij die spots is het geluid irritant hard.quote:en Hugo moet maar full time reclame spotjes gaan inspreken
ik heb een urgente top 3quote:Op zondag 11 april 2004 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: maak eens een top 5 van de personages die eruit moeten, in volgorde van urgentie.
Kilo Utrecht Tango! Bram vergat ik. Zo zie je maar weer dat je niet de enige bent die fouten maakt.quote:Op zondag 11 april 2004 19:14 schreef Wup het volgende:
ik heb een urgente top 3
1. Bram
2. Kyra
3. Hugo
Je vindt 'm lekker! Dat is heel wat anders!quote:Op zondag 11 april 2004 19:27 schreef Wup het volgende:
ik vind Frommelmans echt steeds leuker worden.
die moet vaste cast worden
wees blij dat er niet weer zo een slome sufkut zijn intrede doet....quote:Op zondag 11 april 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vindt 'm lekker! Dat is heel wat anders!
Pik Frommelmans is een achterbakse smerige smerige! Hij heeft het achter de ellebogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |