Sodeflikker eens op met die Irma!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Zo! Nu weet ik eindelijk hoe Bram verongelukt. Hij kiept om bij het plaatsen van nieuwe kozijnen. Een sport van de ladder breekt af.quote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef babette21 het volgende:
Is gebeurd.... en morgen weer gewoon ONM-gezwats...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sodeflikker eens op met die Irma!
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...quote:Op zondag 11 april 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu weet ik eindelijk hoe Bram verongelukt. Hij kiept om bij het plaatsen van nieuwe kozijnen. Een sport van de ladder breekt af.
Hij was druk bezg met zijn archief door te spittenquote:Op zondag 11 april 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...![]()
Het zal tot jou als een verrassing komen, maar zelfs ik heb een leven buiten ONM om.quote:Op zondag 11 april 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...![]()
Ehhhh... Seizoen twee begon niet op 28 augustus 1999 ....quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hij was druk bezg met zijn archief door te spitten
W_I_V het word tijd dat jij een tv-kaar gaat kopen, zodat je ook caps kunt gaan maken van je hele archief vanaf seizoen 2!
Ga jij nou maar lekker caps maken!quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh... Seizoen twee begon niet op 28 augustus 1999 ....
Btw.: Tv kaaren zijn uit de handel.
Zijn ze ooit in de handel geweest danquote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Tv kaaren zijn uit de handel.
Dan moet ik toch eerst, wat jij een tv kaar noemt, kopen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ga jij nou maar lekker caps maken!
Nee, wel tv kaarsen, tv lampen (die eerst moesten warm worden), tv kaarten, kwartetkaarten, goochelkaarten, ....quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Zijn ze ooit in de handel geweest dan
Jij loopt de boel te vervalsen! Er staat gewoon tv-kaart!quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst, wat jij een tv kaar noemt, kopen.
Tja, Topicbasherational is weer slap aan het penisen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
het niveau daalt....
maar heb zelf ook weinig zinnigs te melden, dus zal jullie er verder maar niet op aanspreken
Wat voor een taart?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Jij loopt de boel te vervalsen! Er staat gewoon tv-kaart!
We gaan Wup niet volposten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef babette21 het volgende:
precies, 't is 'n mooi topic - met dank aan de kunsten van Wup - die we niet met onzin zouden volposten...
Ik zeg dan ook: welterusten...![]()
![]()
Trusten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:truste
![]()
Ik ga nog niet naar bed! Ik zei truste tegen babette. Ik bezat me thuis wel. Irma is er nl. uitquote:Op zondag 11 april 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Trusten?
Moet jij je niet in de eerste de beste ballentent gaan bezatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |