quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Agree.
Ik d8 trouwens dat jij stemmen zou gaan tellenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdegodver..... heb ik net 'n heel interview voor 't Archief zitten overtypen, loopt m'n pc vast....
Je zal 'm toch (samen met Bram) uit 't raam flikkeren......![]()
Jij reageerde weer 'ns langzaamquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Heet jij Sven?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij reageerde weer 'ns langzaam.
haha jaaaa dat zijn zeer zwaar bewaakte geheimenquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:39 schreef Noa-lynn het volgende:
Wup ik heb nog een vraagje.Waar haal jij die plaatjes vandaan.Of is dat geheim.(kan natuurlijk ook!)
En over een tijdje heb je caps van een uit 't raam vallende Bram? Desnoods neem je 't in slow motion op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
haha jaaaa dat zijn zeer zwaar bewaakte geheimen
het zijn gewoon screenshots van de uitzendingen.
Ik heb eerder het idee dat 't een beetje een Heartbreak HIgh-verhaaltje wordt: die vervelende Nick Poulos (ofzo) moest ook zo nodig bokser worden, kreeg 'n ram voor z'n harses en stond nooit meer op....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ook van de nieuwe kop van Carlo. De originele wordt n.l. binnenkort door een freefighter verbouwd.
Helaas zal het nog meevallen, want veel hersens heeft die analfabeet niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Ik heb eerder het idee dat 't een beetje een Heartbreak HIgh-verhaaltje wordt: die vervelende Nick Poulos (ofzo) moest ook zo nodig bokser worden, kreeg 'n ram voor z'n harses en stond nooit meer op....![]()
Tell me something I dón't know.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Helaas zal het nog meevallen, want veel hersens heeft die analfabeet niet.
jaja, daar post ik me ook suf.... relax haha!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
wat doen jullie hier? 't is Idols dat de klok slaat nu![]()
Daar heb ik geen tijd voor. Ik ben een heel seizoen videotapes aan het doorspitten. Ben ik nog wel het hele weekend zoet mee.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
wat doen jullie hier? 't is Idols dat de klok slaat nu![]()
Wil je die onzin in het juiste topic plaatsen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Svensational het volgende:
Die Irma fans heb je hier ook dus
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week staat Bobje voor LNs deur. Heeft zeker geld nodig en probeert het af te troggelen. De nieuwe bad guy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |