Imho niks.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat was er nou weer mis met Margot?
Da's op zich een goed teken: oude bekenden worden doorgaans alleen genoemd als ze 'n (korte) rentree maken.... Maar ja, Claire had 't laatst ook over Daphne, nav haar logeerpartijtje, dus het hóeft natuurlijk ook weer niks te betekenen... Conclusie van dit slap geklets:quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.
nou wat een treurig stukje, dat gebeurt toch zovelen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:10 schreef babette21 het volgende:Voor alle fans: Tamara Brinkman
Was ook niet veel, alleen een paar keer de vraag: "Hoe was het bij Daphne" en Claire die vertelde wat voor fantastisch huis haar sister heeft... De Simonsjes zijn idd oke!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef Wup het volgende:
Dat van Daphne is volledig langs me heengegaan, ik ben wel Daphne fan. Tja die Simonsjes he.
Babettequote:Als Aafke dan bezoek gaat krijgen please let it be Jannes ipv Margot.
Tja nu je het zegt.... Wat 'n enthousiasme he, haha...quote:Wel grappig dat we zo zitten te azen op wie er terug kunnen komen, ondertussen is er nog steeds niemand weg.......
Ik heb geen één fansite van haar kunnen ontdekken. En dat van die sidekick is wel leuk natuurlijk, maar ze moet gewoon op tv! Misschien kan ze Angela Schijf gaan vervangen in MvdW, die is zwanger.quote:De meeste Tamara-fansites geven inmiddels niet thuis
Daphne vind dan ook wel weer leuk in tegenstelling totquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef Wup het volgende:
Dat van Daphne is volledig langs me heengegaan, ik ben wel Daphne fan. Tja die Simonsjes he.
Sebas heeft zijn trots opzij gezet. Hij wil acteren maar komt nergens aan de bak, dus dan toch maar weer in een soap. Is ie tenminste met z'n vak bezig... Zou Tamaar ook 's moeten doen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:16 schreef Wup het volgende:
nou wat een treurig stukje, dat gebeurt toch zovelen?
Ik las dat Sebastiaan Labrie ook teleurgesteld is afgedropen naar GTST omdat hij elders niet aan de bak kon komen.
Tamara Brinkman Online is de bekendste en grootste, maar staat al 'n jaar stil... en tegenwoordig verwijst die link niet met naar díe site, maar naar haar Glamago-site (waar ook al een jaar niks is gebeurd...)quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geen één fansite van haar kunnen ontdekken. En dat van die sidekick is wel leuk natuurlijk, maar ze moet gewoon op tv! Misschien kan ze Angela Schijf gaan vervangen in MvdW, die is zwanger.
Omdat dat stoer is.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
waarom verbergt iedereen tegenwoordig zijn onlinestatus?
mijn computer staat 24/7 aan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
waarom verbergt iedereen tegenwoordig zijn onlinestatus?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Omdat dat stoer is.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn computer staat 24/7 aan.
Dan is die online status niet altijd handig, bv in vraag & aanbod topic wordt dan heel snel reactie verwacht. Vandaar dus.
Verder ben ik graag stoer
en om iemand die Claire onleuk kan vinden te pesten ....
aaaaah wat lief!!!! :')quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Wup het volgende:
ow ik was Babette helemaal vergeten gisteren.
Ze waren wel schattig hoor, zo in ut washok van Carlo
[afbeelding]
sorry ik lach niet graag iemand uit, maar een omaatje met jezusfilms?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:01 schreef babette21 het volgende:
aaaaah wat lief!!!!![]()
![]()
Hoop dat ik zondag nog ff de hh kan zien (al vrees ik het ergst met een oma op bezoek, 80 jezus-films en een kapotte vcr...![]()
Da's beter dan wat Frank deed. Op de boot op de keukentafel zodat Jan S. en LN 'm konden betrappen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Wup het volgende:
ow ik was Babette helemaal vergeten gisteren.
Ze waren wel schattig hoor, zo in ut washok van Carlo
Kijk, jij snapt het...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
Zondag is het Pasen en worden er dus jezusfilms uitgezonden. Haar oma zal die wel willen zien. Tis niet dat ze ze meeneemt ofzo. Denk ik tenminste
Agreequote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Sven, ga ff stemmen tellen... kverveelme....![]()
Oké is goed. Wat een rotwerk vind ik dat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Sven, ga ff stemmen tellen... kverveelme....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |