Betsie pikt ook wel veel de laatste tijd, ze krijgt constant van dat soort opmerkingen naar haar hoofd geslingerd en dan gaat ze een beetje sip zitten kijken. Het wordt tijd dat ze zich weer eens flink afreageert op Lisette.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Renée tegen tante Betsie: "Je bent een doodgewone ordinaire knecht geworden". You know: het is nog waar ook!
Ja, en dan hoop ik dat Lisette Bettina hard onder de kloten schopt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
Het wordt tijd dat ze zich weer eens flink afreageert op Lisette.
ik vind hem gewoon leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig is Frommelmans vandaag in beeld geweest.
(Dan is hij er op Paasmaandag niet!)
Jij vindt 'm lekker. Geef het nou maar toe!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
ik vind hem gewoon leuk hoor.
* PANG!!! schiet springertje kapot *quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:22 schreef dunn0w het volgende:
Claire in de openings post!![]()
Aah niet doen.. het is juist so cute.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* PANG!!! schiet springertje kapot *
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
* babette is ook geen alcoholist, maar heeft toch ook al een aantal keren zwaar bezopen aan de bar gezeten...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?
Of kots je net zo ranzig als Dash 3-In-1?
Buwèèèèèrrrrrrccck! Vol in beeld!
Wup denkt nu: "Ach nee, begint die lul daar weer over!?"
Ja, dat springertje is inderdaad cut.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Aah niet doen.. het is juist so cute.
Ja, toen die kwibus haar illegaal had dikgeneukt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:29 schreef BVO het volgende:.
Was dat zwijn aan het kotsen?? Zal me een rommel geven zeg.
het was echt de meeste gore, smerige ONM scene ooit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:29 schreef BVO het volgende:
Was dat zwijn aan het kotsen?? Zal me een rommel geven zeg.
Was het vandaag??quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
[..]
het was echt de meeste gore, smerige ONM scene ooit.
Buwèèèèrrrrrrccckk! In die Curverplastic bak. Volgens mij had ze teveel voer van Joost gevreten. Hij maakte kort er voor "spaghetti à la aangebrand".quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
nee het was al maanden gelden en ik krijg het maar niet verdrongen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Was het vandaag??
Dan moet ik zondag even de herhaling zien.
Nee, dat was een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Was het vandaag??
Dan moet ik zondag even de herhaling zien.
Dan weet je gelijk hoeveel die container (Ariel) kan bevatten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
nee het was al maanden gelden en ik krijg het maar niet verdrongen.
en je wilt het echt absoluut niet zien
Voor zover ik me kan herinneren: geen van beiden.... Kotsen is voor mietjes (oftewel: brammetjes)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?
Of kots je net zo ranzig als Dash 3-In-1?
Buwèèèèèrrrrrrccck! Vol in beeld!
Heb je er caps van?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
Ariel hangt tegenwoordig in de kamer van Niels: de boksbal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Oh, das dan weer jammer. Vind het heerlijk om me aan dat bakbeest te ergeren
ik lag toen jankend onder de bank denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je er caps van?
Was je aan het Joosten? Die valt onder de tafel als hij schrikt. Deed Kyra toen ze een epileptische aanval kreeg. Godverdomme! Ik lag bijna naast mijn stoel. Ze speelde het met veel overtuiging.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
ik lag toen jankend onder de bank denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |