yep leukquote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ze zouden ONM moeten herhalen vanaf het begin!!!!
Right! Dan kan ik die ook opnemen. Dan maken we nog mee dat en hoe Jannes werd gemaakt..... Daphne & FranK & Vic Kever & Sander en haar andere neukertjes.quote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ze zouden ONM moeten herhalen vanaf het begin!!!!
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....quote:Op maandag 12 april 2004 00:24 schreef Wup het volgende:
heel lang gelden deden ze bij GTST tijdens de zomerstop altijd hele nachten herhalingen.
zouden bij ONM van mij ook wel mogen doen, maar ja, dat haalt het natuurlijk niet bij tellsell.....
quote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....
Ik weet nog iets beters. Wup neemt dan alle afleveringen helemaal op de hd op, brandt ze op schijf en verkoopt aan ons voor een vriendenprijsje een stapel dvd'tjes...quote:Op maandag 12 april 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:![]()
Kijk jij eerst maar eens naar mijn avatarquote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Ja, ik wil die eerste afleveringen ook wel eens zien.
Net als bij GTST.
haha, toch die nieuwe hobbyquote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....
Heb je daarbij hulp nodig?quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
haha, toch die nieuwe hobby
Neh, Wup is al lief genoeg voor ons. Dat opnemen mag jij doenquote:Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet nog iets beters. Wup neemt dan alle afleveringen helemaal op de hd op, brandt ze op schijf en verkoopt aan ons voor een vriendenprijsje een stapel dvd'tjes...
quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk jij eerst maar eens naar mijn avatar
Arrrrrgggh! Daarvoor heb ik geen hardware! Onthoud toch eens iets! (quote:Op maandag 12 april 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Neh, Wup is al lief genoeg voor ons. Dat opnemen mag jij doen![]()
Jawel. Laat maar weer eens zien dat je totaal geen smaak hebt ......quote:Op maandag 12 april 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
Vanaf vrijdag hoop ik er een zelfgemaakte foto vanHind
te hebben
.
quote:Op maandag 12 april 2004 00:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Laat maar weer eens zien dat je totaal geen smaak hebt ......
Jij gaat met je zuurverdiende geld van Veronica Magazine naar de Megapool (quote:Op maandag 12 april 2004 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Arrrrrgggh! Daarvoor heb ik geen hardware! Onthoud toch eens iets! ()
Nee, dat is Carola Smit! Dat je het effe weet.quote:Op maandag 12 april 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Hind is dus absoluut een van de mooiste en zeker beste zangeressen van Nederland.
Dat is een goede optie. Hier in mijn woonplaats blijft de MegaPool open. De eigenaar zit er op franchise in.quote:Op maandag 12 april 2004 00:47 schreef Svensational het volgende:
Jij gaat met je zuurverdiende geld van Veronica Magazine naar de Megapool () en aldaar koop jij een dvd-recorder. Je koopt er nog een paar dvd-r schijfjes en klaar is kees.....ehh....weet_ik_veel
Zonde dat deze alweer dicht moetquote:Op maandag 12 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Is Wup er nog???? Zij moet zo het nieuwe topic openen!
Kom maar opquote:Op maandag 12 april 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
mag dat al?
De modjes slapen toch alquote:Op maandag 12 april 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
mag dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |