Zeg, vind jij ook dat Wup een leuke icon moet plaatsen?quote:Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef Svensational het volgende:
Wup, je bent een schatJe hebt ze gevonden
Hoe moet ik dat doen?quote:Op zondag 11 april 2004 19:57 schreef Svensational het volgende:
Je hoefde alleen maar het topic te vinden
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zitquote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
als beloning mag nieuwe topic weer doen. Toch?
De zoek-functie gebruiken!quote:Op zondag 11 april 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen?
Ben jij helemaal besodeflikkerd!? Claire moet er in!quote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Svensational het volgende:
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zit
Hoe gaat dat?quote:De zoek-functie gebruiken!
dank je wel, tja ik kan er weinig over zeggen als ik haar nooit heb zien spelen, maar zo op het eerste gezicht zou ik zeggen, doe mij Esmee de La Bretoniere maar hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
url
Ja, je hebt gelijk. na lange tijd heb jij er ook één genomen dus nu is Wup aan de beurt!quote:Op zondag 11 april 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, vind jij ook dat Wup een leuke icon moet plaatsen?
nope, die krijgt een topicje rustpauzequote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Svensational het volgende:
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zit
Qua borstomvang heb ik toch liever Sylvie.quote:Op zondag 11 april 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
dank je wel, tja ik kan er weinig over zeggen als ik haar nooit heb zien spelen, maar zo op het eerste gezicht zou ik zeggen, doe mij Esmee de La Bretoniere maar hoor.
Dan zorg je er maar voor dat IK niet eerder dan jij ben. Als ik het topic open gaat het heel zeker over Claire!quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
nope, die krijgt een topicje rustpauze
[omkoopmodus] Stuur maar eens een foto van jezelf. Dan bekijken Sven en ik wel of jij het recht hebt om het volgende topic te openen [/omkoopmodus]quote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
[omkoopmodus]maar ik heb de hele dag cadeautjes zitten plaatsen voor jullie[/omkoopmodus]
Costa (=Cotsa)quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze speelde Ice in Costa 2.
hear!quote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Svensational het volgende:
Wup heeft dat recht wel!!!!! Wups topics zijn leuk
Sylvie en Froukje zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr! De rest is inderdaad kut.quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Costa (=Cotsa)![]()
Ach, Sven kruipt gewoon in je reet tot hij er aan de slokdarm weer uit komt.quote:Op zondag 11 april 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
hear!
quote:Op zondag 11 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, Sven kruipt gewoon in je reet tot hij er aan de slokdarm weer uit komt.
jaquote:Op zondag 11 april 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Wup, de foto's van Vivienne die je net gepost hebt, zijn dat dezelfde als die je al eerder gepost hebt?
Aardig doe ik alleen tegen lekkere wijven......quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Svensational het volgende:Doe nou eens aardig
![]()
Leuk! Ik ben groot fan van die telefilms.quote:Op zondag 11 april 2004 20:49 schreef Svensational het volgende:
Volgende week zaterdagavond zal isis Cabolet een rol spelen in de telefilm "Deining"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |