Vind je je hand zo opwindend dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:31 schreef FuifDuif het volgende:
Waar rukt de gemiddelde mannelijke Fok!ker zich over het algemeen? En waarom op die locatie?
Ik zelf ruk mij meestal in mijn slaapkamer, omdat ik daar makkelijk de beschikking heb over erotische plaatjes, als mijn hand niet toereikend is.
Tuurlijk, jij denkt nooit aan je hand als je rukt ?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vind je je hand zo opwindend dan?
Wat is DIT nou weer voor een discriminerend topic???quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:31 schreef FuifDuif het volgende:
Waar rukt de gemiddelde mannelijke Fok!ker zich over het algemeen?
Ja, vrouwen zijn inferieur natuurlijk. Duhuh!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat is DIT nou weer voor een discriminerend topic???
Alsof vrouwen zichzelf niet mogen aftrekken ofzo? Nou, nou ??!!!!
Je zou antwoord kunnen geven op mijn vraag....quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is er niemand die gewoon normaal kan reageren?
Vind je dat wel prettig? Je bent immers lelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:41 schreef PICHT het volgende:
in de bus of trein, heerlijk als mensen meekijken.
wil je het echt zo graag weten dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
dat windt me meer op. Je zou hun gezichten eens moeten zien als ik alles onderspuit. Een hele mooie ervaring is dat altijd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind je dat wel prettig? Je bent immers lelijk.
Maakt dat wat uit? Dit is toch het seksforum?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
wil je het echt zo graag weten dan?
Ik heb het gevoel dat je een relkloon bent.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:56 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word..
is dat zo? vreemd!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:56 schreef FuifDuif het volgende:
Goh.. misschien moet je eens wat minder topics over piemels openenquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:56 schreef FuifDuif het volgende:
omdat het taboe's zijn in de samenleving om zo openbaar rond te bazuinenquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |