-----> Method Man Freestyle <-----
Wu-tang
Inspectah Deck moet meer op de voorgrond treden. En GZA is duidelijk de beste lyricist.
quote:Hij heeft iig wel de mooiste rap stem. Vooral dat duet met Mary J Blige is werelds
Op maandag 30 juli 2001 12:24 schreef Buddha_Monk het volgende:
Op Wu-Tang.com kan je een supervette freestyle van em downloaden en daar laat die man echt zien dat hij een van de top-rappers van dit moment is (en altijd al was trouwens)... Je hebt wel RealPlayer nodig om hem te checken... het filmpje is niet echt van een goede kwaliteit maar dat mag de pret niet drukken... munchos plezier...-----> Method Man Freestyle <-----
quote:ja, vooral aardappelen en boontjes
Op maandag 30 juli 2001 12:34 schreef MuNKeY het volgende:
hij kan dus goed opscheppen ........
quote:
Op maandag 30 juli 2001 12:34 schreef MuNKeY het volgende:
hij kan dus goed opscheppen ........
quote:
Op maandag 30 juli 2001 12:42 schreef Tokus het volgende:[..]
ja, vooral aardappelen en boontjes
quote:Ik wordt er echt niet goed van dat ieder topic dat wordt geopend over rap/hiphop meteen wordt verneukt door mensen die het niet mooi vinden.
Op maandag 30 juli 2001 13:38 schreef Doc het volgende:
Na het lezen van de topictitel dacht heeeee, MethodMan is dood, want het is algemeen bekend dat de enige gioede rapper een dode rapper is. Maar de grote ellende is dat zelfs dode rappers het voor elkaar krijgen gigantisch slecht te zijn...
Kunnen jullie niet een eigen topic openen ofzow?
quote:je bent een man naar mijn hart kerel... ik erger me ook gigantisch aan die anti-rap lui... vind je het niet mooi? dat kan, maar houd wel je bek dicht en je irritante grappen (die niet eens leuk zijn) voor je...
Op maandag 30 juli 2001 13:43 schreef Premo het volgende:[..]
[..]
[..]Ik wordt er echt niet goed van dat ieder topic dat wordt geopend over rap/hiphop meteen wordt verneukt door mensen die het niet mooi vinden.
Kunnen jullie niet een eigen topic openen ofzow?
quote:Precies.
Op maandag 30 juli 2001 13:43 schreef Premo het volgende:
Ik wordt er echt niet goed van dat ieder topic dat wordt geopend over rap/hiphop meteen wordt verneukt door mensen die het niet mooi vinden.Kunnen jullie niet een eigen topic openen ofzow?
Meth heeft een 'goede', herkenbare stem. Al vind ik 'm niet zo fantastisch (heb wel allebei z'n albums though). Ben niet zo'n Wu-Tang-Fan
quote:
Op maandag 30 juli 2001 13:56 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
je bent een man naar mijn hart kerel... ik erger me ook gigantisch aan die anti-rap lui... vind je het niet mooi? dat kan, maar houd wel je bek dicht en je irritante grappen (die niet eens leuk zijn) voor je...
quote:
Op maandag 30 juli 2001 14:05 schreef CraZaay het volgende:[..]
Precies.
Ontopic: Met Redman vind ik hem wel érg goed.. Wat een chemistry hebben die twee zeg..
quote:jaaaaaaaa, echt elk nummer waar die 2 samen in te horen zijn is echt vet... die lui hebben twee verschillende stemmen die zoooo goed bij elkaar passen...
Op maandag 30 juli 2001 14:14 schreef Premo het volgende:[..]
[..]
Ontopic: Met Redman vind ik hem wel érg goed.. Wat een chemistry hebben die twee zeg..
Don't get me wrong, I like rap: Ice T, Ice Cube, Geto Boyz, Chuck D., the first WuTang album, stuff like that...
quote:Dat vond ik eigenlijk wel meevallen, vond het wel grappig klinken (zover ik me kan herinneren dan...).
Op dinsdag 31 juli 2001 09:39 schreef Doc het volgende:
Was het niet Method Man die door dat plaatje van Texas mee zat te jammeren. Geef toe, dat was SLECHT! Ik hou al niet van de band Texas, maar die rap er doorheen was zoniet nog slechter (heel veel verder dan enkele malen "one two" roepen kwam-ie niet).
quote:Is dat dan slechts van Method Man of van Texas?
Op dinsdag 31 juli 2001 09:39 schreef Doc het volgende:
Was het niet Method Man die door dat plaatje van Texas mee zat te jammeren. Geef toe, dat was SLECHT! Ik hou al niet van de band Texas, maar die rap er doorheen was zoniet nog slechter (heel veel verder dan enkele malen "one two" roepen kwam-ie niet).
quote:Ghostface is wel lekker intens. I can't go to sleep bv. Alleen zijn slang is echt verschrikkelijk. Waar hééft die gozer het over?
Op dinsdag 31 juli 2001 19:46 schreef tjinG het volgende:
Ik vind Ghostface wel een coole stem hebben. Hij is dan ook mijn favoriet van de wutang. En Cappadonna kan het af en toe ook wel goed doen.
E with the English, extinguish styles extremist (huh?)
Bald head beamers run wild (kale bmw's?)
It's the kid with the gold cup (stanley cup denk')
Stepped out like what (huh?)
What's poppin, and y'all niggas dobo (dobo?)
Blastin shae shae, chocolate shortae (shae shae?)
Rich color mocks, rock those all day (mocks?)
1960 shit I'm Goldie (heeft te maken met die kleuren toch?)
That's right motherfucker don't hold me (Goldie >> hold me?)
The world's greatest, Las Vegas, paid as rock (Las Vegas?)
Skin painted on my face look ageless (ja die volg ik!)
Perfect combos, Ghost bang out condos (hij molt flats?)
Jeff from Hamo, ex three bangos (Hamo kenniknie)
Bancos, stank hoes in plain clothes (Bancos?)
Change those, bang those, same old, same old (¿que?)
-
Ghostface Killah - Gravel Pit (2000)
quote:ik moet toegeven... de solo albums van method man zijn niet van top-kwaliteit... maar dat komt omdat die albums telkens vet gehaast werden uitgebracht, omdat method man nou eenmaal de meest succesvolle is van de wu... zijn nieuwe album dat rond de herfst gaat uitkomen is volgens meth het eerste album waar hij alles voor het zeggen had en dat alles gaat zoals hij het wilt en dat alles rustig aan gedaan wordt en dat alles tot in de puntjes perfect gemaakt wordt... bij zijn oude albums werd alles voor hem gedaan en voor hem beslist en nu wordt ie dus hoe hij het zelf wilt hebben... en die freestyle die je hierboven ergens kan beluisteren geeft dus een beetje aan hoe vet method man is en hoe vet zijn album dus gaat worden...
Op dinsdag 31 juli 2001 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik dan al naar Wu-tang luister , hoor ik liever Raekwon , GZA of ODB , want deze drie kunnen ook nog een redelijk goed 'solo' album uitbrengen.
. uit
quote:Gravel Pit gaat zowiezo nergens over volgens mij, of wel? Dat laatste album van de wu vond ik ook tegenvallen. Maar het kan er nog wel mee door
Op dinsdag 31 juli 2001 20:00 schreef Premo het volgende:[..]
Ghostface is wel lekker intens. I can't go to sleep bv. Alleen zijn slang is echt verschrikkelijk. Waar hééft die gozer het over?
E with the English, extinguish styles extremist (huh?)
Bald head beamers run wild (kale bmw's?)
It's the kid with the gold cup (stanley cup denk')
Stepped out like what (huh?)
What's poppin, and y'all niggas dobo (dobo?)
Blastin shae shae, chocolate shortae (shae shae?)
Rich color mocks, rock those all day (mocks?)
1960 shit I'm Goldie (heeft te maken met die kleuren toch?)
That's right motherfucker don't hold me (Goldie >> hold me?)
The world's greatest, Las Vegas, paid as rock (Las Vegas?)
Skin painted on my face look ageless (ja die volg ik!)
Perfect combos, Ghost bang out condos (hij molt flats?)
Jeff from Hamo, ex three bangos (Hamo kenniknie)
Bancos, stank hoes in plain clothes (Bancos?)
Change those, bang those, same old, same old (¿que?)
-
Ghostface Killah - Gravel Pit (2000)
Ik hoop idd dat method man wat meer tijd in zijn album gaat steken en wat meer zelf doet enzo, moeten overigens wel meer rappers doen
quote:hmmz op Triumph heeft ie het in de shoot outs in het boekje , al over tical 2000 wat in augustus{1998} uit had moeten komen maar dit album kwam pas in okt 1999 en was niet eens zo goed {op 3 nummers na zeer tegenvallend zelfs}
Op dinsdag 31 juli 2001 20:09 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
ik moet toegeven... de solo albums van method man zijn niet van top-kwaliteit... maar dat komt omdat die albums telkens vet gehaast werden uitgebracht, omdat method man nou eenmaal de meest succesvolle is van de wu
Neuh laat Meth dan gewoon nog een aantal albums met Redman uitbrengen , da's een goede combo
Toen dat dus niet het geval was, heb ik Redman maar opgepikt. Dat viel tegen zeg..
Ik neem aan dat hij niet in de herfst, maar gewoon rond kerst in Amerika ligt eik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |