abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:28:10 #1
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_18304552
ongeveer 3 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn buik. ik had al een paar dagen buikpijn, tot het ineens heel erg werd na het eten van een paar hapjes brood.. huisgenoten hebben de dokter gebeld, die al gauw een ambulance stuurden. wat bleek; een buikvlies- en blindedarm ontsteking (geperforeerde appendix) en ik moest gelijk geopereerd worden.

maar er was ook een flinke ontsteking ontstaan, een goedaardige tumor bij mn darmen als ik het goed begrepen heb. daarom moest ongeveer een derde deel van mn dikke darm weggehaald worden. gelukkig ging de operatie goed, en een paar week later huppelde ik alweer rond.

maar sinds de operatie heb ik eigenlijk weinig meer uitgevoerd, ik voel me niet echt fijn, en alles waar ik mee begin verneuk ik. ik voel me mentaal niet fijn en ik denk dat het met mn buik te maken heeft; mn stoelgang is op zich vrij ok, maar ik heb het eigenlijk altijd een beetje benauwd.

als ik diep probeer in te ademen lijkt het of mijn buik niet verder 'uitzet', het voelt iig niet alsof ik volledig diep kan ademen. zowiezo adem ik nu veel meer 'in mijn bovenlichaam', alsof mn buik niet echt meedoet.

zijn hier misschien studenten geneeskunde of mensen met een soortgelijke ervaring, die weten waar het mee te maken kan hebben? misschien heeft het iets met littekenweefsel te maken, of zou er misschien een nieuwe ontsteking aan het ontstaan zijn? ik ga binnenkort maar eens naar de dokter, hoewel ik me afvraag hoeveel die met mijn vraag kan (daar ik verder niet echt veel buikpijn heb.. ben wel veel moe trouwens, maar dat kan ook met de stress van mijn op dit moment niet helemaal vloeiend verlopende leventje te maken hebben)

ik vind het iig erg naar en ik wil graag verder met mn leven maar op deze manier schiet het niet erg op..
purrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')