off- nog niet gekeken maar ik denk wel dat et gaat lukken... kijk vanavond wel ff...quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:13 schreef StrikeAnywhere het volgende:
off - kletz gelukt met Loaded Weapon 1 ?
inmiddels binnen : in flames, misfits, sounding the seventh..., 100 demons loopt nu binnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:
jo sem dat zijn mijn uitingen van emoties hahazoals dat. Ik ben verslaafd aan smiley's
maar hoe verloopt et soulseeken sem? wat haal je allemaal bij me weg? ik heb met de pasen weer ff dik lopen soulseeken
Absouluut. De oudere albums (How could Hell...., Suffer en No Control in t bijzonder) zijn gewoon erg vet. De albums die ze op Sony enzo hadden waren ook wel okay, maar menig fan was wel blij dat ze weer terug kwamen @ Epitaph.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb gisteren ook "How could hell be any worse?" van Bad religion en "Peace thru vandalism" van the Vandals weer uit een stoffig hoekje gehaald, geweldige albums. Hoewel ik vooral van de supersnelle hardcore ben zijn die punkalbums wel super. Meer liefhebbers van die punksound?
Die gasten zijn best maf. Ze hebben ook een plaat "The Vandals - Play Really Bad Original Country Tunes". Op die plaat staat dan ook precies wat de titel zegt. De vandals die country nummers spelenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef Kletz het volgende:
[..]
En nog ff terug komen op The Vandals: Ik heb maar 1 plaat en die vind ik echt niet denderend > Fear of a Punk Planet. Ze hebben een grease nummer gecovered en dat hebben ze opzich wel leuk gedaan maar de rest van de plaat kan me gestolen worden.... ik denk dat ik die ene plaat die jullie hier opnoemen ook maar ff ga soulseeken
Engeland? Daar is het in elk geval minimaal driekwart jaar herfst.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb zitten vissen (lekker punk, ik weet het) en een beetje met de hond lopen wandelen.
In de winter verlang ik altijd naar zomer, maar zo gauw ik de eerste bouwvakker in zijn blote buik zie haat ik de zomer al weer. Ik ben nog op zoek naar een land waar het het hele jaar herfst is.
ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..quote:Op donderdag 15 april 2004 09:40 schreef Kletz het volgende:
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan welmaar dat is dan niet weer punk of hc
like i care
jo sem haha laat me niet lachen.... en et is wel vet. gewoon chill... je hebt et ook zelf meegemaaktquote:Op donderdag 15 april 2004 09:46 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..
en stop nou eens met blowen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |