abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18390320
off - kletz gelukt met Loaded Weapon 1 ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18390334
jo sem dat zijn mijn uitingen van emoties haha zoals dat. Ik ben verslaafd aan smiley's maar hoe verloopt et soulseeken sem? wat haal je allemaal bij me weg? ik heb met de pasen weer ff dik lopen soulseeken
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_18390373
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:13 schreef StrikeAnywhere het volgende:
off - kletz gelukt met Loaded Weapon 1 ?
off- nog niet gekeken maar ik denk wel dat et gaat lukken... kijk vanavond wel ff...
pi_18390430
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:
jo sem dat zijn mijn uitingen van emoties haha zoals dat. Ik ben verslaafd aan smiley's maar hoe verloopt et soulseeken sem? wat haal je allemaal bij me weg? ik heb met de pasen weer ff dik lopen soulseeken
inmiddels binnen : in flames, misfits, sounding the seventh..., 100 demons loopt nu binnen
HATJEE
www.rectify.nl
pi_18391648
vet he inflames... leuke band absoluut!!
pi_18392466
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb gisteren ook "How could hell be any worse?" van Bad religion en "Peace thru vandalism" van the Vandals weer uit een stoffig hoekje gehaald, geweldige albums. Hoewel ik vooral van de supersnelle hardcore ben zijn die punkalbums wel super. Meer liefhebbers van die punksound?
Absouluut. De oudere albums (How could Hell...., Suffer en No Control in t bijzonder) zijn gewoon erg vet. De albums die ze op Sony enzo hadden waren ook wel okay, maar menig fan was wel blij dat ze weer terug kwamen @ Epitaph.

Vandals ken ik alleen Hitler Bad, Vandals Good en hun nieuwere albums. Wel aardig. Live zijn ze wel erg strak. En maf.
pi_18397406
Ik heb een tijdje terug t Bad Brains verzamelalbum "Banned in D.C.; Our Greatest Riffs". Dat is echt een goed overzicht van wat de band allemaal gemaakt heeft. Gevarieerd en vet

Een beetje jammer dat die gasten zo lijp zijn geworden van die rastafari-invloeden. Erg anti-homo enzo.

Ik vind de zang van HR wel ontzettend vet trouwens (Bij bijv. het nummer I Against I )
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_18397664
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

En nog ff terug komen op The Vandals: Ik heb maar 1 plaat en die vind ik echt niet denderend > Fear of a Punk Planet. Ze hebben een grease nummer gecovered en dat hebben ze opzich wel leuk gedaan maar de rest van de plaat kan me gestolen worden.... ik denk dat ik die ene plaat die jullie hier opnoemen ook maar ff ga soulseeken
Die gasten zijn best maf. Ze hebben ook een plaat "The Vandals - Play Really Bad Original Country Tunes". Op die plaat staat dan ook precies wat de titel zegt. De vandals die country nummers spelen

Helaas is het wel zo dat hoe nieuwer de cds van de vandals zijn, hoe slechter. Internet Dating SuperStuds heb ik1x geluisterd en daarna meteen gedelete, dat was echt niks. Maar albums zoals Hitler Bad, Vandals Good / When in Rome, Do as the vandals / Peace Tru Vandalism of The Quickening vind ik echt leuk! (haha, ik wilde één of twee albums opnoemen, maar hoe meer ik nadacht hoe meer ik er achter kwam dat ik zo veel albums leuk vind van the vandals)
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  woensdag 14 april 2004 @ 07:46:10 #59
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18409691
Ben nog steeds bezig een compilatie-cd'tje te maken voor mijn Schotse vriend en heb hier een nummer van Jawbreaker-Oyster. Jezus, wat is dit slecht. Kent iemand die band of dat nummer?

Life is an oyster
locked in a shell
you like the taste of it, but
you can't take the smell
  woensdag 14 april 2004 @ 09:48:03 #60
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18410743
Jawbreaker is toch een van de eerste bands die het stempel emo opgedrukt kreeg?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18412253
Ik ken veel punkrock bands maar nog lang niet alle albums van iedereen... tips iemand? ik vind oude guttermouth, satanic surfers, 88 fingers louie, Nofx, Ten Foot Pole vet.... tips welkom
pi_18413038
joooooo de punkrockers en hc motherfuckers zijn hier weer aardig actief zie ik

D'r werd hier ergens gezegd dat AOQ en Best Wishes de enige goeie platen zijn van the Cro-Mags....fuck it!! Heb laatst Revenge meegekregen en godverdomme wat is die plaat cool. Catchy punksongs, hardcorenummers in een stijl zoals ik nog nooit heb gehoord en dan die stem van Harley. Wat een cd is dat. Ook punkrockers zouden die plaat eens moeten proberen!!
  woensdag 14 april 2004 @ 13:55:33 #63
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18415559
Kletz, je zou Back from Samoa van de Angry Samoans eens moeten proberen (als je die nog niet hebt). Het is jammer dat ze zo ontzettend onbekend zijn tegenwoordig, ik denk dat de gasten van GreenDay hier veel naar luisterden voor ze zelf begonnen. En ze zouden willen dat ze zo geniaal en rauw klonken.

pi_18415763
om eerlijk te zijn heb ik daar echt nog nooit van gehoord maar daar ben ik wel blij mee.. weer eens wat nieuws of in dit geval ouds
pi_18419509
druk zeg vandaag hier.... iedereen zit zeker buiten te genieten van de zon en de lente en ik ben hier gewoon aan et werk!!!! ja of er zijn mensen druk dat kan ook nog... damn ik ga over 10 minuten naar huis..... damn
  woensdag 14 april 2004 @ 16:59:31 #66
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18419831
Ik ben juist te druk aan het werk.

Niet dat ik vrolijk buiten in de zon zou gaan zitten, ik krijg in de lente daar alleen maar jeukogen en een loopneus van.
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18422857
Heb bier gezopen in de minisoos op school notabene. Was allemaal gratis verschillende soorten bier. Best lekker.
  woensdag 14 april 2004 @ 19:27:06 #68
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18423349
Ik heb zitten vissen (lekker punk, ik weet het) en een beetje met de hond lopen wandelen.

In de winter verlang ik altijd naar zomer, maar zo gauw ik de eerste bouwvakker in zijn blote buik zie haat ik de zomer al weer. Ik ben nog op zoek naar een land waar het het hele jaar herfst is.
  woensdag 14 april 2004 @ 19:28:52 #69
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18423404
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb zitten vissen (lekker punk, ik weet het) en een beetje met de hond lopen wandelen.

In de winter verlang ik altijd naar zomer, maar zo gauw ik de eerste bouwvakker in zijn blote buik zie haat ik de zomer al weer. Ik ben nog op zoek naar een land waar het het hele jaar herfst is.
Engeland? Daar is het in elk geval minimaal driekwart jaar herfst.
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 15 april 2004 @ 08:32:12 #70
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18436384
Ja, Engeland is dan wel een kanshebber. Maar ik geloof dat ik maar gewoon uit de zon blijf. Voor de mensen die vandaag weer van de zon gaan genieten, veel plezier.
pi_18437202
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan wel maar dat is dan niet weer punk of hc like i care
pi_18437304
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:40 schreef Kletz het volgende:
vissen is ook zeker vet!!! lekker chill langs de waterkant... met een jointje en een biertje... en wat vrienden en wat muziek op de achtergrond.... ik vermaak me dan wel maar dat is dan niet weer punk of hc like i care
ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..
en stop nou eens met blowen man
www.rectify.nl
pi_18437369
jongens, niet teveel nagaan denken of iets punk of HC is he....... Anders heb je OOK geen leven.
pi_18437449
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:46 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

ik hoop dat jullie niet al te veel gaan vissen deze zomer kletz, is toch geen reet aan..
en stop nou eens met blowen man
jo sem haha laat me niet lachen.... en et is wel vet. gewoon chill... je hebt et ook zelf meegemaakt . en blowen ag et wordt zomer en lekker chillen op de boulevard en daar moet bier en wiet bij . Zelfs jij gaat weer blowen met de zomer sem... let op mijn woorden!!!! maar ja je hebt shark attack ook binnen gehaald zag ik. Ik heb bijna the killing civilisation binnen van run devil run... damn das echt een goeie plaat zeg... nog meer liefhebbers van RUN DEVIL RUN hier? vette stem vette sound goeie band.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 15-04-2004 09:55:40 (s vergeten bij zelf en vast nog wel wat meer) ]
  donderdag 15 april 2004 @ 09:59:49 #75
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18437548
Zo, gisteren naar een punk optreden in de AMP studios in A'dam geweest.

Jammer genoeg waren ik en de vriend waarmee ik er heen was zo'n beetje de enige betalende bezoekers, zonde want het was best goed.

Eerst was Henceforth, een HC band uit Amsterdam, 3e keer dat ik ze zag. Ooit samen mee opgetreden, en laatst weer gezien.
Toen viel het me tegen, maar nu klonk het wel lekker. Wat wel jammer was, was het feit dat de drummer niet hard lijkt te kunnen drummen, waardoor je veel te weinig van de snare hoorde. het lag niet aan het geluid, want bij de andere bands hoorde ik de drums wel.

Daarna was Coffee Shower, een italiaans punk band. Goeie nummers, zang was ok, maar onverstaanbaar. Zij zijn nu op tour door NL samen met de laatste band van de avond, dus als ze bij je in de buurt spelen: langsgaan!

Als laatste was Dependent. Een supergoeie nederlandse punkband uit Eindhoven. Vroeger meer punk, maar ze beginnen steeds meer hardcore te klinken.
Ze weten een supershow neer te zetten, zelfs als er dus maar een handjevol bezoekers is.
Strak, goeie zang, een aanrader dus!

Het was een optreden in een tourtje van Dependent en Coffee Shower in het kader van hun split cd die net uit is. Ik heb de cd meteen maar aangeschaft.
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')