het is een zeeeeer goede vrijdag: het begin van een zeeeer lang weekend!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:36 schreef Semisane het volgende:
Verdere mededelingen: Het is goeie vrijdag ofzow. Over 20 dagen het is is "G_E dag" We hebben 2 afwasmachines, iedereen is LIEF!(Zelfs de hetero's!
)
Laten we niet overdrijven hè!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een zeeeeer goede vrijdag: het begin van een zeeeer lang weekend!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:38 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef Extend het volgende:
Hoi homos!
Hoi Hetero.quote:Hobbies/interesses: Meiden
mag toch wel hoi zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Hoi Hetero..
Alweer een ex-lurker?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef Extend het volgende:
Hoi homos!
Oh jah, wanneer iemand anders in de schijnwerpers staat is het opeens wel leuk, zeker.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welnee...Hetero's zijn ook lief!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
mag toch wel hoi zeggen? of is dit alleen voor homos? sorry dan..
Iedereen is hier van harte welkom, en er zijn meer dan genoeg hetero's die hier ook posten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
Kwam ff kijken wat hier zoal te doen isquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen is hier van harte welkom, en er zijn meer dan genoeg hetero's die hier ook posten..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...Hetero's zijn ook lief!Uuuh Soms dan
![]()
Hallo, jij hebt ook iedereen laten weten dat ik jarig was.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh jah, wanneer iemand anders in de schijnwerpers staat is het opeens wel leuk, zeker..
Uuuh vooral onzinnig gelul. Waar ik dan praten mee bedoelquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:45 schreef Extend het volgende:
[..]
Kwam ff kijken wat hier zoal te doen is![]()
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh vooral onzinnig gelul. Waar ik dan praten mee bedoel
Join the clubquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef Extend het volgende:
maaruh, waarom staat dit topic in ONZ? Ik niet begrijp...
nope, hier is ook een hetero en een meisje nog welquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:49 schreef Extend het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
![]()
Is waarschijnlijk hetero humor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]Mompelt iets van: Zo leuk was ie toch niet...
![]()
nou Beavjequote:Op vrijdag 9 april 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk hetero humor.
Blubneyleg even uit.
gaat nogal moelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Join the club
Aaah! Ik wist niet dat hetero humor best wel makkelijk was.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:56 schreef blublub het volgende:
[..]
nou Beavje, het woord lul komt erin voor. dat is grappig
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:56 schreef blublub het volgende:
[..]
nou Beavje, het woord lul komt erin voor. dat is grappig
![]()
zeker als t over homos gaat, want die hebben allemaal een lul![]()
ik bedoel ook de club van mensen die niet snappen waarom dit in ONZ staat.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:58 schreef Extend het volgende:
[..]
gaat nogal moelijk![]()
oh, is er dan ook een club die dat wel snappen? kan ik het hun vragenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik bedoel ook de club van mensen die niet snappen waarom dit in ONZ staat..
*geen lid ben*quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
ik bedoel ook de club van mensen die niet snappen waarom dit in ONZ staat..
Misschien ben ik het enige lid danquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*geen lid ben*
Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien ben ik het enige lid dan
[afbeelding]
ik snap heel goed waarom dit in Onzin staatquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:11 schreef Extend het volgende:
leg uit
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien ben ik het enige lid dan
Jullie kunnen niet allebei het enige lid zijn hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:12 schreef Extend het volgende:
Ik ook![]()
Ik vind het beter in GC passen maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik snap heel goed waarom dit in Onzin staat
GC is voor alle onderwerpen die niet in een ander forum thuishoren.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het beter in GC passen maar wie ben ik.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
GC is voor alle onderwerpen die niet in een ander forum thuishoren.
En [HOMO] hoort in Onzin, en dús niet in GC.isse simpel.
Cirkelredenering. Of in jouw geval: Rotonderedeneringquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:23 schreef XMN8R het volgende:
GC is voor alle onderwerpen die niet in een ander forum thuishoren.
En [HOMO] hoort in Onzin, en dús niet in GC.isse simpel.
Rotonderedeneringquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:36 schreef NathaN het volgende:
Cirkelredenering. Of in jouw geval: Rotonderedenering
Want waarom hoort dit in ONZ?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:39 schreef Extend het volgende:
Ik moet ineens aan Will & Grace denkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:39 schreef Extend het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Will & Grace denken
dank uquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:42 schreef Semisane het volgende:
*AfterLunsjMeld*
* semisane die de uitleg van XMN8R briljant
ik wist wel dat jij hem als 1e zou snappenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
De naam is niet voor niks Beaverhausenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij hem als 1e zou snappen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hallo, jij hebt ook iedereen laten weten dat ik jarig was.
En we verheugen ons gewoon op je verjaardag omdat je zo'n Leuk Schattig G_E-tje bent![]()
![]()
Dat kost geld?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
De naam is niet voor niks Beaverhausen
We hebben een G!quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
.
.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kost geld?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Hilary Duff is leuk.
Hillary niet Homer.quote:
Owquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
Hillary niet Homer.
D'oh!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met die vlechtjes is het meer een Heidi...
En dat is dan weer meer een Hilary...quote:
Zo te zien heeft ze net leren schrijven.quote:
ik persoonlijk ben ook best simpel, al zeg ik t zelf.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaah! Ik wist niet dat hetero humor best wel makkelijk was.
[afbeelding]Kijk, ik heb m'n hoedje weer op gezet.
Niet echt dezelfde leeftijdscatagorie, dus waarschijnlijk niet, meneer Nate.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dat is dan weer meer een Hilary...
Switched at birth?
Psssst, Heb je de nieuwe W&G al?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:10 schreef blublub het volgende:
[..]
ik persoonlijk ben ook best simpel, al zeg ik t zelf.![]()
maar toch slim want ik heb mn blok gehaald WHOEI!
hij staat je ook zo mooimaar ik vind dat gezicht erbij toch wel wat minder
![]()
![]()
kijk eens naar mn ge-edite post, die is leukerquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psssst, Heb je de nieuwe W&G al?
Ze is blond, dus wees niet te kritisch.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze net leren schrijven..
Het maakt wel indruk, iedereen is er stil vanquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kijkt rond*quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het maakt wel indruk, iedereen is er stil van
BEAVERHAUSEN Dè roelerende factor in het leven!!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Één stem voor de Will and Grace 6x21 VCD-TV. Dat Lol in die andere komt zo... lomp over.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:15 schreef blublub het volgende:
welke kan ik beter nemen?
Will and Grace 6x21 PDTV-LoL of de Will and Grace 6x21 VCD-TV
want ik wil niet weer dat ie zo blijft hangen en tikken
ja maar wat betekend t dan, waar slaat t dan op?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
BEAVERHAUSEN Dè roelerende factor in het leven!!!
Nu! nergens te koop! A one of a life time event!! Give it up for our man!!!
Here is BEAVERHAUSEN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm... ja ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
BEAVERHAUSEN Dè roelerende factor in het leven!!!
Nu! nergens te koop! A one of a life time event!! Give it up for our man!!!
Here is BEAVERHAUSEN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt d'r aan of je de goeie codecs hebt. Gewoon allebei ff proberen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:15 schreef blublub het volgende:
ik heb zelf de VCD-TV .quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:15 schreef blublub het volgende:
Hooooiiiquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:17 schreef Twaalfje het volgende:
*net binnenloop*
Hoi!
Waar gaat 't over?
Nergens over!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hooooiii
ik heb geen idee..
Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nergens over!
jaaah heb je ook met praline dr in? anders hoef ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mooi!
Iemand een paaseitje? ik heb nog ene hele zak vol..
Ik ben blijven hangen op de vorige bladzijdequote:Op vrijdag 9 april 2004 14:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*kijkt rond*
Waar is die stilte dan?
Ik pak meestal de LOL. Kleinere bestandsgrootte, maar dat zie je er aan kwaliteit niet aan af...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:15 schreef blublub het volgende:
Did I specify "with each other"?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:11 schreef LeBeau het volgende:
Niet echt dezelfde leeftijdscatagorie, dus waarschijnlijk niet, meneer Nate.
hm bedankt, maar ik zit nu al op 3% met mn VDTV, dus ik kijk wel even. ik zag ook dat de meeste anderen will&grace ook TV zijn, en daar heb ik geen last mee (er is er steeds 1 die blijft hangen en tikken bij mij, heel vervelend) maar ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik pak meestal de LOL. Kleinere bestandsgrootte, maar dat zie je er aan kwaliteit niet aan af...
kijk dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:25 schreef Andyvie het volgende:
Die LOL-versie kraakt altijd bij mij...maar volgens mij is de beeldkwaliteit wel beter, die is in XVid formaat namelijk
Ikke, ikke! Heb je witte? Met vulling misschien? Zonder mag ook wel hoor Of misschien een lekkere melk chocolade eitje met vulling?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mooi!
Jij was blond, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen op de vorige bladzijde![]()
Heeft volgens mij te maken met het geluid van in de Xvid. Want alle XVids doen dat tegenwoordig bij mij namelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:25 schreef blublub het volgende:
[..]
kijk dat heb ik dus ook
Dan heb je vast niet de goeie codecs, of ene heeeele langzame PC.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:25 schreef blublub het volgende:
[..]
hm bedankt, maar ik zit nu al op 3% met mn VDTV, dus ik kijk wel even. ik zag ook dat de meeste anderen will&grace ook TV zijn, en daar heb ik geen last mee (er is er steeds 1 die blijft hangen en tikken bij mij, heel vervelend) maar ik ben benieuwd...
*check* Jup! And proud of itquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij was blond, toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet de goeie codecs, of ene heeeele langzame PC.
In de eitjes zit praline idd, en een nootje.
No, but you insinuated it.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Did I specify "with each other"?
*handjevol etijes geeft*quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:28 schreef blublub het volgende:
[..]die heb ik ook! gimmegimme
Not the same, BeauRêvequote:Op vrijdag 9 april 2004 14:28 schreef LeBeau het volgende:
No, but you insinuated it.
Ikke ook! En ik heb grote handen, dus houd je niet in.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*handjevol etijes geeft*
Dacht dat jij ziek was!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mooi!
't zelfde!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga naar mijn ouders. Iedereen hele fijne paasdagen!
Paasze Andy!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga naar mijn ouders. Iedereen hele fijne paasdagen!
Nouw seg........ziek genoeg om niet 4 shows te kunnen doen maar een paaseitje gaat d'r altijd inquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dacht dat jij ziek was!!Iemand die ziek zwak en misselijk is moet geen paaseitjes eten...
Kom straks wel even die zak ophalen dan!![]()
*ook in zak van Twaalfje grabbel*quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nouw seg........ziek genoeg om niet 4 shows te kunnen doen maar een paaseitje gaat d'r altijd in![]()
Enne.....schiet maar op dan want 't is al bijna op
*zak leeggooit in Bo's handen*quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ikke ook! En ik heb grote handen, dus houd je niet in.![]()
ik heb hele kleine, tis niet eerlijk, jullie zijn groot en ik ben kleinquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ikke ook! En ik heb grote handen, dus houd je niet in.![]()
Iedereen zit maar aan me zakquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook in zak van Twaalfje grabbel*
En je vind het maar wat fijn!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Iedereen zit maar aan me zak![]()
Pfffff Ik ga me niet haasten!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nouw seg........ziek genoeg om niet 4 shows te kunnen doen maar een paaseitje gaat d'r altijd in![]()
Enne.....schiet maar op dan want 't is al bijna op
Tja niet elke zak zit vol met paaseitjes.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je vind het maar wat fijn!
Did somebody say Vodka?!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pfffff Ik ga me niet haasten!!Ik kom wel gewoon vodka drinken dan.
![]()
![]()
En toch laat je iedereen aan je zak grabbelen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:47 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik ben ziek hoor!!!
ik heb ook al niet een zakquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt weer leuke vlechtjes en doet leuke dansjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb ook al niet een zakik mag ook nooit meedoen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:51 schreef Semisane het volgende:
Deal! Vanavond vodka bij 12je dus!!Beav pak je even de trein nu? En niet onderweg stoppen om in de PC te gaan shoppen!
![]()
!2je...jij maakt hapjes?
*ook leuke dansjes doet*quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt weer leuke vlechtjes en doet leuke dansjes
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*ook leuke dansjes doet*
Krijg ik nou ook een?
Oeh ik krijg ziekenbezoek!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:51 schreef Semisane het volgende:
Deal! Vanavond vodka bij 12je dus!!Beav pak je even de trein nu? En niet onderweg stoppen om in de PC te gaan shoppen!
![]()
!2je...jij maakt hapjes?
Nee!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook niet...heeeel even Gucci binnen huppelen?!
ik heb nie vlechtjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt weer leuke vlechtjes en doet leuke dansjes
Fruit?!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh ik krijg ziekenbezoek!!
Ehm.....hapjes? Ik be toch ziek? Dan kan ik tonnie de deur uit om hapjes te halen? JULLIE MOETEN FRUIT MEENEMEN!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:56 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent wel Blubney en doet leuke dansjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb nie vlechtjes
jah maar ik kan nog steeds niet meedoen met jullie opmeet en aan bal zit spelletjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij bent wel Blubney en doet leuke dansjes
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:Terug uit Hilversum, heb Roeland van Zeijst (DJ radio 2) geinterviewd! En ik heb Frits Spits gezien en Peter Plaisier! Hahaai!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:59 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar ik kan nog steeds niet meedoen met jullie opmeet en aan bal zit spelletjes
Wij nemen fruit mee hoor...voor in de vodka coktails!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh ik krijg ziekenbezoek!!
Ehm.....hapjes? Ik be toch ziek? Dan kan ik tonnie de deur uit om hapjes te halen? JULLIE MOETEN FRUIT MEENEMEN!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:Terug uit Hilversum, heb Roeland van Zeijst (DJ radio 2) geinterviewd! En ik heb Frits Spits gezien en Peter Plaisier! Hahaai!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wij nemen fruit mee hoor...voor in de vodka coktails!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft!
Neem jij het fruit dan mee want volgens mij zit er in de PC geen groentemanquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wij nemen fruit mee hoor...voor in de vodka coktails!!![]()
![]()
nietusquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef WAik het volgende:
/meldt
vodka is goed als je ziek bent, killt al je ziektekiemen![]()
Nou ja zeg, geef ik je iets zodat je ook mee kan doen, ga je janken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef blublub het volgende:
[..]
Zou ik daarom nooit ziek zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef WAik het volgende:
/meldt
vodka is goed als je ziek bent, killt al je ziektekiemen![]()
Waxje!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:Terug uit Hilversum, heb Roeland van Zeijst (DJ radio 2) geinterviewd! En ik heb Frits Spits gezien en Peter Plaisier! Hahaai!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Nah wat een ontvangst. Ik heb tenminste wat gedaan vanmorgen
wat moet ik dan meten met dat ding?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geef ik je iets zodat je ook mee kan doen, ga je janken.
*aai*
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*boe roep*
continu zo'n hoog alcoholpromillage in je bloed doet goedquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ik daarom nooit ziek zijn?
Weet ik veel wat je wil meten. Vraag eens aan Kugari.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
wat moet ik dan meten met dat ding?
ik word gediscrimineerd![]()
Ach meid, als travo kun je toch leuk mee hier. Ken jou ut skele....quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
wat moet ik dan meten met dat ding?
ik word gediscrimineerd![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
![]()
gewoon terugtergenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef Cybart het volgende:
weekend...nouja bijna dan....
nog 2 uur
bah, en die duren natuurlijk tergend lang
En die heb je natuurlijk even op het bestaan van dit topic gewezenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, ik was zonet bij de Albert Heijn XL, en daar liep eenjongen in een strak zwart t-shirtje en met van die hele stevige bovenarmen.
ik ga gewoon weer even naar uitzending gemistquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
gewoon terugtergen
Ik was niet in de AHXL hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, ik was zonet bij de Albert Heijn XL, en daar liep eenjongen in een strak zwart t-shirtje en met van die hele stevige bovenarmen.
nee. ik vind mannen leuk, maar wil er zelf geen zijn. danku.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ach meid, als travo kun je toch leuk mee hier. Ken jou ut skele....
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
En die heb je natuurlijk even op het bestaan van dit topic gewezen
Ah, jij bent er net uit?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*boe roep*
eg nie!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah, jij bent er net uit?
Nee, maar jij hebt ook geen stevig gespierde bovenarmen en loopt neem ik aan ook niet met dit weer rond in een strak zwart shirtje. Bovendien was hij ongeveer mijn lengte.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was niet in de AHXL hoor.
Tja, zit jij in het AKN-gebouw dan? En daarbij, 't is er niet de Dedemsvaartse Courant he, qua grootte...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waxje!
Ik heb je niet voorbij zien waxxen...
Maar ja jij gaat toch niet naar de PC dit keer!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neem jij het fruit dan mee want volgens mij zit er in de PC geen groenteman
ik was in de Lidl, en daar liep alleen zon lelijke vadsige sjonnie van 50 met van die vadsig bovenarmen, en die keek mij zo aan van: hej lekker geil mokkel, en toen rende ik heel snel naar mijn mama, en toen mocht ik van haar in t karretjesstoeltje zitten, omdat ik zo zielig wasquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt ook geen stevig gespierde bovenarmen en loopt neem ik aan ook niet met dit weer rond in een strak zwart shirtje.
Ow.quote:Bovendien was hij ongeveer mijn lengte..
Je bent wel streng.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar ja jij gaat toch niet naar de PC dit keer!![]()
![]()
Tsja....quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik was in de Lidl, en daar liep alleen zon lelijk vadsige sjonnie van 50 met van die vadsig bovenarmen, en die keek mij zo aan van: hej lekker geil mokkel, en toen rende ik heel snel naar mijn mama, en toen mocht ik van haar in t karretjesstoeltje zitten, omdat ik zo zielig was [afbeelding]
euh, nee, geloof t nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja....hmmm was er nog een pc-actie daar??
van mij mag t. maar ja, ik heb er niets over te zeggen, ik mag toch weer niet meedoenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent wel streng.
Ah toe, ook niet heeeeel even?
Ga je mee? Gaan we samen stiekem naar de PC. Maar niks tegen Semisane zeggen hoor, anders wordt ie weer boos.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef blublub het volgende:
[..]
van mij mag t. maar ja, ik heb er niets over te zeggen, ik mag toch weer niet meedoen
Ik ben heeeeeeel streng.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent wel streng.
Ah toe, ook niet heeeeel even?
ja en dus wat? goedkoop boodschappen doen is hip jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
jek! kan iemand mij een teiltje aangeven! wat een slijmtopic zeg...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel streng.Niet hoor
Ga maar dan even heel snel kijken dan. Hoe kan ik jou ook iets weigeren *aai*
Maar daar hebben ze geen pain madeleine.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef blublub het volgende:
[..]
ja en dus wat? goedkoop boodschappen doen is hip ja
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel streng.Niet hoor
Ga maar dan even heel snel kijken dan. Hoe kan ik jou ook iets weigeren *aai*
jah! maar ik heb niet zoveel centjes (student enzo)quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je mee? Gaan we samen stiekem naar de PC. Maar niks tegen Semisane zeggen hoor, anders wordt ie weer boos.
Zeg, ga jij eens effe roken ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef WAik het volgende:
[..]
jek! kan iemand mij een teiltje aangeven! wat een slijmtopic zeg...![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen pain madeleine..
Ook jij mag meedoen met vodka drinken bij 12je hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef blublub het volgende:
[..]
van mij mag t. maar ja, ik heb er niets over te zeggen, ik mag toch weer niet meedoen
aaah, wil jij ook aandacht liefe jongen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef WAik het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nog niet zo lief ben geweest tegen jou!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef WAik het volgende:
[..]
*noteer*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
12je? Het wordt een tafel voor 4 graag
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens effe roken ofzo.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:22 schreef blublub het volgende:
[..]
aaah, wil jij ook aandacht liefe jongen?
*aaaaai
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nog niet zo lief ben geweest tegen jou!
* Semisane die zich vandaag net een opper-knuffelaar voelt
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:27 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, Mediapark. Naast Radio 1. Maar dat zit dus niet naast Radio 2quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:13 schreef Waxxer het volgende:
Tja, zit jij in het AKN-gebouw dan? En daarbij, 't is er niet de Dedemsvaartse Courant he, qua grootte...
*aai*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:27 schreef WAik het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja zeg, jij begint.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:27 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
brrr *RIL*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
*aai*
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Nou......... dus..........
*nog grotere RIL*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:27 schreef blublub het volgende:
[..]ik doe lief
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Twaalfje het volgende:
Volgens mij is WAik met z'n verkeerde piemol uit bed gestapt.......DOES VROLUK!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef WAik het volgende:
gadver, zit hier een turk onder mijn raam op maximaal volume zijn multitonedingesonzinbreezersletmobielringtones uit te proberen![]()
komt gewoon boven mijn tv en muziek uit!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:34 schreef WAik het volgende:
[..]
ben vrolijk hoor
![]()
maar moest gewoon wat aan dat teiltjes-gedoe doen![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Twaalfje het volgende:
Volgens mij is WAik met z'n verkeerde piemol uit bed gestapt.......DOES VROLUK!!!
en nu heeft een tukker zijn autoradio met andre hazes aangezetquote:
*gaap... wakker wordt... piemol over schouder gooi en uit bed stap*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Twaalfje het volgende:
*aai*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaaa.... dan denk ik ik ga naar mijn ouders en kan worden opgehaald maar dan kan ik niet worden opgehaald!
Dus als ik om half vijf hier wegloop ben ik er om half acht
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef WAik het volgende:
[..]
*gaap... wakker wordt... piemol over schouder gooi en uit bed stap*
*verbaasd kijkt: 'he die is niet van mij!*'
![]()
*snif*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef LeBeau het volgende:
Zo, uitgebadderd.
*sniff*
Volgens mij ruik ik naar perzik.
Zeg! geef eens terug!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:39 schreef WAik het volgende:
[..]
*gaap... wakker wordt... piemol over schouder gooi en uit bed stap*
*verbaasd kijkt: 'he die is niet van mij!*'
![]()
Oh-oh......ruzie in de tent.......quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg! geef eens terug!!![]()
![]()
![]()
![]()
Best lekker perzik, kom eens langs kan ik ook even snuffelen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef LeBeau het volgende:
Zo, uitgebadderd.
*sniff*
Volgens mij ruik ik naar perzik.
Relluh!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oh-oh......ruzie in de tent.......
Gewoon opsturen naar de afdeling "Gevonden voorwerpen"quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Twaalfje het volgende:
Van de week heeft iemand nog ze piemol laten liggen hierow maar ik weet nie meer wie![]()
Kijk eens goed, misschien heeft ie nog meer laten liggen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Twaalfje het volgende:
Van de week heeft iemand nog ze piemol laten liggen hierow maar ik weet nie meer wie![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Relluh!Relluh!
Relluh!
Sjah............d'r lag hier ook nog een tepelpiercing met een stukkie tepel d'r aan maar die heb ik in me oor gehangen. Gaak nie terugbrengen hoor, tis best een mooie......quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk eens goed, misschien heeft ie nog meer laten liggen!
Misschien als je het liev vraagt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]Ik wil 'em gewoon terug.
![]()
Je mag die van mij wel hebben hoor. Ik doe d'r toch nix meer mee.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]Ik wil 'em gewoon terug.
![]()
Weet je zeker dat het een tepelpiercing is? Ik bedoel...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjah............d'r lag hier ook nog een tepelpiercing met een stukkie tepel d'r aan maar die heb ik in me oor gehangen. Gaak nie terugbrengen hoor, tis best een mooie......
Ow, zijn de batterijen nu al op?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel hebben hoor. Ik doe d'r toch nix meer mee.
Jij vraagt het tenminste nog netjes! *streng naar Beavje kijkt*quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Best lekker perzik, kom eens langs kan ik ook even snuffelen.
Hm. Es kijken....................mjah. Dat lijkt me toch duidelijk een tepel hoor. Met dat sneetje d'r in ensow.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een tepelpiercing is? Ik bedoel...
Tsss...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij vraagt het tenminste nog netjes! *streng naar Beavje kijkt*![]()
Dan mag het wel hoor.
Nee maar ik heb d'r zelf al eentje hè.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, zijn de batterijen nu al op?
Ik voelde me gewoon erg besnuffeld, Rillerd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Es kijken....................mjah. Dat lijkt me toch duidelijk een tepel hoor. Met dat sneetje d'r in ensow.....
Je bent al besnuffeld, Patrickquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik voelde me gewoon erg besnuffeld, Rillerd.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent al besnuffeld, Patrick
Ow..heb gij ook een gee punt anita punt ennel??quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:00 schreef WAik het volgende:
getver, kreeg eerst nooit berichtjes op gee punt ennel, nu allemaal bagger
gelukkig ook een vriendjesverzoek van vlarp! niet alleen bagger dus, pfiew!![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe is niet zo gemeen, valserd!
tjek gewoon eens weewee punt gee punt ennel / mijnusername en tada!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..heb gij ook een gee punt anita punt ennel??
Ff tsjekken danquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef WAik het volgende:
[..]
tjek gewoon eens weewee punt gee punt ennel / mijnusername en tada!![]()
*Aai!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:10 schreef Doffy het volgende:
* Semisane voelt zich genegeerd
Whahah....sorry. Ik was ff in een stoute bui.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Toch altijd weer een lekker gevoel he.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:08 schreef blublub het volgende:
zooo, ik ben weer schoon
It's the Kugari in youquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef wizarddragon het volgende:
Whahah....sorry. Ik was ff in een stoute bui.
*spank*quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah....sorry. Ik was ff in een stoute bui.
*WD's hobby's in het grote boek bijwerk*quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
*AUW*![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
*WD's hobby's in het grote boek bijwerk*
Ow?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
*WD's hobby's in het grote boek bijwerk*
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:21 schreef wizarddragon het volgende:
Ow?![]()
zeker wel! ik kan echt niet zonder douchen, maar ik werd vandaag gedwongen ongedouched het huis uit te gaan (wat een martelingquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Toch altijd weer een lekker gevoel he.![]()
Geef mij maar een badquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:23 schreef blublub het volgende:
[..]
zeker wel! ik kan echt niet zonder douchen, maar ik werd vandaag gedwongen ongedouched het huis uit te gaan (wat een marteling)
Boy are we enthousiastic, we are feeling [afbeelding] G [afbeelding] O [afbeelding] O [afbeelding] D
and boy are we enthousiatic, we are feeling [afbeelding] G [afbeelding] O [afbeelding] O [afbeelding] D GOOOOO, enthousiastic [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:23 schreef blublub het volgende:
[..]
zeker wel! ik kan echt niet zonder douchen, maar ik werd vandaag gedwongen ongedouched het huis uit te gaan (wat een marteling)
Boy are we enthousiastic, we are feeling [afbeelding] G [afbeelding] O [afbeelding] O [afbeelding] D
and boy are we enthousiatic, we are feeling [afbeelding] G [afbeelding] O [afbeelding] O [afbeelding] D GOOOOO, enthousiastic [afbeelding]
Ah, iemand heeft de nieuwe W&G binnenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:23 schreef blublub het volgende:
[..]
anywaik?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:23 schreef Waxxer het volgende:
anywaik, ik heb net besloten toch maar morgen te gaananders blijf ik aan het reizen
Hoe Freudiaansquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef WAik het volgende:
anywaik?
jah!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft de nieuwe W&G binnen
Die zat er deze week niet in. Grace ook niet, trouwens...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:36 schreef blublub het volgende:
jah!
maar ik heb die leuke politieagent nog niet voorbij zien komen.....
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die zat er deze week niet in. Grace ook niet, trouwens...
En die agent is niet super, vind ik. Hij komt wat dommig over
Trijntje?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:Just Move A Little Closer La La La
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:33 schreef Jerruh het volgende:
vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker relaxen!!!!!
yeah!!!!!!
en volgende donderdag eindelijk de jas halen die ik wil hebben!!!!!
de jas
van mark!!!.
.
ja he!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
Jerre wordt hipJerre en de rest
Trijntje??quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Trijntje?
't zal zijn cheerleadersuitstraling wel zijnquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
ja he!
waarom wordt jij zo nathanisch begroet en ik nie.
ow, enne, sushi of dim sum?.
Sushi!!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he!
waarom wordt jij zo nathanisch begroet en ik nie.
ow, enne, sushi of dim sum?.
om in de sfeer van deze dag te blijven:quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:42 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
As The World Turns is hipquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:42 schreef wizarddragon het volgende:
Zow ff reclame...
Hoi...Jerruh, Markie-Mark & Cybart
Hij is leuk ja!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:39 schreef blublub het volgende:
[..]
*beavje erbij roept!
wij vinden hem wel leuk he![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
As The World Turns is hip![]()
Oh dat is me ontgaan....ik zit nog steeds na te kwijlen van de nieuwe Mikequote:Op vrijdag 9 april 2004 16:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]...damn Barb vrijgesproken.
Oei...die's leuk ja, maar ouwe Mike vond ik toch leuker. Avanya-storyline is so boring.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh dat is me ontgaan....ik zit nog steeds na te kwijlen van de nieuwe Mike![]()
volgensmij vermaken jullie je prima met z'n tweeen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:48 schreef Jerruh het volgende:
sushi it is
ow en hay nathan.
bartjuh! volgende keer moet je mee!!!!! we hebben gambatjes gegeten!!!.
nee, ik ook niet, beetje dom is wel okquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is leuk ja!
Maar Nate heeft wel ergens gelijk. Zo enorm intelligent komt ie nou ook weer niet over.
Maar dat vind ik niet zo'n ramp.
doe nie zo buitengesloten maat, you belong on that spot!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij vermaken jullie je prima met z'n tweeen?
Trijntje heeft dezelfde tekst in een van haar nummers zittenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Trijntje??
Lee Cabrera![]()
En Monica Kruse- Latin Lovers is cooool, met dank aan Jerre![]()
Afgelopen....nu naar de Belgen voor Days Of Our Lives Markie-Mark??quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:53 schreef wizarddragon het volgende:
ow..tis weer begonnen ATWT.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe nie zo buitengesloten maat, you belong on that spot!.
Eeehm nouquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Afgelopen....nu naar de Belgen voor Days Of Our Lives Markie-Mark??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |