abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 10:25:30 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18294308
Hallo,

Voor een evenement (de Batavierenrace, zie ook het topic in Sport) moet ons team natuurlijk duidelijk zichtbaar zijn door middel van dezelfde team-shirts. Nou hebben wij een sponsor gevonden die wel heel erg positief is, maar die wil even een schatting van de kosten. Ik heb wel een prijslijst, maar die ligt op het moment 100 km verderop in Utrecht. Daar ben ik pas a.s. dinsdag weer door alle feestdagen, maar het heeft allemaal een beetje haast, dus eigenlijk wil ik vandaag nog een schatting kunnen geven. En omdat hier vast veel bedrijven/studenten/andere groepen rondlopen die t-shirts hebben laten bedrukken, kunnen jullie me vast helpen.

Info:

- Het gaat om 25 t-shirts
- Het is maar voor "eenmalig gebruik" dus het hoeft geen hoge kwaliteit te zijn
- De bedrukking is van dat plastic achtige spul wat ze van die grote rollen snijden en dan erop plakken, geen zeefdruk, borduren of fotoprint dus.
- De bedrukking zit
a) alleen aan de achterkant, ter grootte van een A4-tje
b) 2 logo's op de borstzijde, plus een wat kleiner oppervlakte dan hierboven aan de achterkant.

Ik weet dat er internetsites zijn die dit soort dingen ook doen, maar die hebben waarschijnlijk minder kosten waardoor mijn schatting misschien te laag uitvalt. Het gaat meer om die kleine 'textieldrukkertjes" die je vaak in de studentensteden ziet.
De t-shirts moeten daar ook aangeschaft worden, dus als je die prijs ook weet (ik gok op zo'n 10 euro?), graag!

(En als iemand de prijslijst van YoureStyle te Utrecht heeft dan ben ik helemaal gelukkig )
Chick on a mission
pi_18295129
bel zon textieldrukkertje dan gewoon op...
Don't trust anyone else!
Trust me!
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 17:16:46 #3
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18304289
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 11:08 schreef groggy het volgende:
bel zon textieldrukkertje dan gewoon op...
Ja dat geniale plan had ik gewoon zelf niet verzonne, maar iemand anders wees me er inderdaad op. Soms voel je je stom...
Chick on a mission
pi_18304522
het kan ook bij sommige copy-shops
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:49:25 #5
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_18306087
Met een stel vrienden ga ik dat ook doen in Mallorca...dus mensen...voor degene die ook naar Mallorca gaan in de periode van begin tot midden juli....beware voor de mensen met een rugnummer op hun rug van 1 tot 7
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_18306130
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 17:16 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ja dat geniale plan had ik gewoon zelf niet verzonne, maar iemand anders wees me er inderdaad op. Soms voel je je stom...
ik kan niet begrijpen hoe mensen er eerder aan denken om een vraag te stellen aan mensen op fora, ipv de mensen die het direct met zekerheid kunnen vertellen.
pi_18306778
-edit: offtopic

[ Bericht 68% gewijzigd door Mylene op 09-04-2004 19:20:10 ]
pi_18309965
Misschien kan je eens kijken op www.shirtshop.nl
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')