abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18294002
Hmm. zovty en ik zijn eigenlijk allebei ons huis een beetje zat. Ik ben natuurlijk bij zovty ingetrokken en die woonde er al een tijdje dus het was compleet ingericht. Ik vond het vanaf het begin af aan wel leuk ingericht. Een beetje onbedoeld minimalistisch, maar helemaal niet zon typisch single-mannen-hok. Gewoon, leuke inrichting, al zou ik het zelf nooit zo gekozen hebben. Nou, ik ingetrokken bij zovty, spullen samengevoegd, nieuwe dingen gekocht, blaahblaah, je kent het wel. Inmiddels wonen we ruim een jaar samen en eigenlijk zijn we allebei het huis wel een beetje zat. En ik merk dat iedere keer als ik een beetje in een dip zit, dat dat terugkomt en dat geldt ook voor zovty. Het zit namelijk zo dat het huis gewoon vies is. En dan bedoel ik niet viezigheid die je kunt schoonmaken, maar bijvoorbeeld het wit van de keuken en de plafonds is geel geworden, het behang is viezig en begint los te laten, op de plekken waar de burostoelen staan is de vloerbedekking doorgesleten, dingen die je gewoon niet meer schoon krijgt en die echt vervangen moeten worden.

En ook krijgen we steeds meer spullen. We hebben vaak kaarsjes aan, dus af en toe koop ik of zovty een nieuw setje kandelaartjes of waxinelichthoudertjes en meer van dat soort dingen. Maar dan is ergeen plek om de oude tijdelijk weg te zetten, dus dat blijft dan ook maar staan. Dus eigenlijk moeten we een systeem bedenken waarin we meer opslagruimte hebben.

Het probleem alleen is dat we allebei geen zin hebben om er veel tijd en geld in te steken omdat we hier allebei niet heel lang meer willen wonen. Zodra ik afgestudeerd ben willen we eigenlijk wel verhuizen en dat is nog maar een jaar. Dus het zou zonde zijn om er nu nog honderden euro's in te gaan pompen (want zelfs al zouden we van alles de goedkoopste mogelijk kiezen dan nog komt het wel op honderder euros neer). En we willen eigenlijk ook geen nieuwe meubels kopen, want straks past het helemaal niet in de inrichting van ons nieuwe huis.

Maar goed inmiddels zitten we wel met een huis waar we ons allebei, af en toe, ontzettend aan ergeren.

Heeft iemand leuke goedkope tips om er in de tussentijd nog iets leuks van te maken, zonder dat het al te veel geld kost?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:10:00 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18294049
Potje verf sowieso om die vlekken weg te werken (evt eerst met een schimmelwerende primer), verder over die banken leuke grand foulards (niet duur bij de xenos), nieuwe kussens op de bank, wat nieuws aan de muur en mischien wat meer opbergmogelijkheden om alle frutsels opnieuw op te bergen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18294147
Een paar meter zeil/linoleum/whatever op de grond op de plaak waar computers staan. eventueel met mooi randje
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:15:37 #4
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_18294152
je kan natuurlijk ook de spullen die je kwijt wil in een grote doos verzamelen an aanbieden als rommel/vlooeimarkt spulletjes. zo hou je er wat geld aan over en heirvan kun je je het huis dan een beetje opknappen zonder er al te veel voor neer te leggen
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')