Die is zeker relaxed!!quote:Op zondag 11 april 2004 01:51 schreef E_Motion het volgende:
Damnit, ben nu echt aan het genieten van High Contrast - Return of Forever...
quote:Op zondag 11 april 2004 12:14 schreef H4ze het volgende:
[..]
2step...... dnb voor sissy's!!
![]()
Dieselboy=goed!quote:Op zondag 11 april 2004 15:07 schreef E_Motion het volgende:
JK! dit is niet leuk! Ik vind een Dieselboy nummer goed
Hee, die heb ik ook net (kwartiertje geleden) besteldquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:18 schreef mrcool het volgende:
OMG, wat staan ze hier nog zielig te wachten om in gebruik genomen te worden!![]()
[afbeelding]
The Descent en Render en Invidquote:Op zondag 11 april 2004 15:28 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dieselboy=goed!
en dat eerste nummer heb ik het dus over... had em zo opstaan en dacht "Fuck, dit nummer klinkt eignelijk wel heel erg goed"quote:Op zondag 11 april 2004 15:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
The Descent en Render en Invid.
Wheheh leren beatmatchen op beltdrives?quote:Op zondag 11 april 2004 15:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hee, die heb ik ook net (kwartiertje geleden) besteld. Nu maar hopen dat ze snel binnen zijn. Ik wordt gek van de ouwe Beltdrive Panasonic die ik nu op mijn kamer heb staan
.
Heb je ook die set van New-Line besteld? Ik had ze dinsdag besteld en kreeg ze vrijdag in huis. Als je onder rembours hebt gedaan (wat ik dus niet had gedaan) dan heb je ze denk ik dinsdag wel al in huis!quote:Op zondag 11 april 2004 15:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hee, die heb ik ook net (kwartiertje geleden) besteld. Nu maar hopen dat ze snel binnen zijn. Ik wordt gek van de ouwe Beltdrive Panasonic die ik nu op mijn kamer heb staan
.
Met andere woorden. We moeten snel die meet houden waar we B2B2B2B2B2B2B gaan draaienquote:Op zondag 11 april 2004 15:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb je ook die set van New-Line besteld? Ik had ze dinsdag besteld en kreeg ze vrijdag in huis. Als je onder rembours hebt gedaan (wat ik dus niet had gedaan) dan heb je ze denk ik dinsdag wel al in huis!Nu al 3 addicts met deze set!
Dit zijn ook de enige 3 nummers geproduceerd door hem zelf, hij doet voornamelijk mixen!quote:Op zondag 11 april 2004 15:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
The Descent en Render en Invid.
Klopt! Zolang het maar niet komende zaterdag is, want mn 1200s staan dan al ergens op een hard-techno feestje.quote:Op zondag 11 april 2004 15:36 schreef E_Motion het volgende:
Met andere woorden. We moeten snel die meet houden waar we B2B2B2B2B2B2B gaan draaien
So? Veel goeie nummers komen uit die tijdquote:Op zondag 11 april 2004 15:38 schreef mrcool het volgende:
Ik ben nu aan het trippen op The Descent!En dan te bedenken dat het nummer al weer 5 jaar oud is!
Whehe aankomende zaterdag kan ik ook niet dusquote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Klopt! Zolang het maar niet komende zaterdag is, want mn 1200s staan dan al ergens op een hard-techno feestje.![]()
Whehe die dagen ken ik iddquote:Op zondag 11 april 2004 16:13 schreef H4ze het volgende:
Je hebt wel is van die dagen dat de beat er na 5 seconden weer uitloopt, en je ze gewoon met geen mogelijkheid gelijk krijgt, hetgeen weer leidt tot de neiging om je decks het raam uit te donderen. Zo'n dag heb ik vandaag![]()
nooit meer een DnB feest in apeldoorn geloof ikquote:Op zondag 11 april 2004 04:42 schreef WeirdMicky het volgende:
christus, josje was relaxed
nu zo brak, dat ik moet slapen
moet.....slapen....
Dat zei ik je toch alquote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
daarna Dj Josje (klein lief meisje) en die draaide ook lekker hard, heerlijk
ze past wel bij jou, heel kleinquote:Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Dat zei ik je toch al
Ze gaf me vorige keer nog een flyer voor break-fast
quote:Op zondag 11 april 2004 19:02 schreef mrcool het volgende:
Is er nergens een foto van die Dj Josje dan?
ze heeft nu wel wat langer haarquote:Op zondag 11 april 2004 19:06 schreef E_Motion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enige die ik zo snel kon vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |