abonnement Unibet Coolblue
pi_18300675
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 14:36 schreef WeirdMicky het volgende:
joehoe
Hey lekkertje
  vrijdag 9 april 2004 @ 15:00:49 #27
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_18301375
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:00 schreef reem het volgende:
OMFG!

De Nieuwe Teebee, Photek & Technical Itch - Man Down
Teebee, Photek EN Tehcnical Itch?

*meteen downloadt*
  vrijdag 9 april 2004 @ 15:16:47 #29
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_18301496
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:00 schreef reem het volgende:
OMFG!

De Nieuwe Teebee, Photek & Technical Itch - Man Down


Staat nu op de aankooplijst voor volgende maand!
Ceci n'est pas une signature.
pi_18301527
volgens mij hadden Tech Itch en Teebee hier best wel de overhand in

Hoor weinig Photek eraan tenmisnte

Klinkt iig wel super
pi_18301731

Super vet
pi_18301882
klinkt wel vet

mis alleen de amens

maar wenig photek idd
pi_18301901
Nice track. . Eind der tijden Drum and Bass is okay.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 9 april 2004 @ 15:40:06 #34
51748 H4ze
wait...what?
pi_18302087
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:00 schreef reem het volgende:
OMFG!

De Nieuwe Teebee, Photek & Technical Itch - Man Down
ehhh, ik heb een gebruikersnaam en wachtwoord nodig als ik 'm wil downloaden?
*BURP*
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:37:23 #35
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_18303365
Ik hoor juist verdomd veel Photek erin
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_18303408
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:37 schreef reem het volgende:
Ik hoor juist verdomd veel Photek erin
vaag

We hebben het nu wel allemaal wel over hetzelfde nummer toch?
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:57:41 #37
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_18303855
f ck link werkt niet meer

ik geloof jullie maar op jullie woord dat het wat is
kan ook weinig fout gaan met deze combinatie


trouwens paradox in de openingspost
a certain sound blijft zwaar ok
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:54:19 #38
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_18306182
Het gaat inderdaad wel heel hard met de topics de laatste tijd. OMFG die plaat moet ik volgende maand dus ook maar gaan halen . Woeh nog ehm... 22 dagen tot Red Zone. Komende week kaartje scoren .
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_18307009
Yes, mijn sjit is vandaag binnen gekomen alleen nu kan ik het ff nergens neer zetten, das wel kut moet ik zeggen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:41:42 #40
51748 H4ze
wait...what?
pi_18307312
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:28 schreef mrcool het volgende:
Yes, mijn sjit is vandaag binnen gekomen alleen nu kan ik het ff nergens neer zetten, das wel kut moet ik zeggen!
Dat probleem had ik dus ook, had er eigenlijk nog helemaal niet aangedacht waar ik het neer zou gaan zetten Toen had ik diezelfde dag met wat hout dat we nog hadden een tafeltje gebouwd. Zorg er trouwens wel voor dat je die arm goed balanceert, en vervolgens het gewicht goed instelt. Ik weet niet of je ook een mailtje van Dre hebt gehad met een vermelding van het in te stellen gewicht voor de arm? Bij mij stond er 3 gram...maar dan klonk het geluid echt klote. Nu staat is op 2,5 gram en klinkt 't geluid goed. Veel succes iig, en ik verwacht wel een foto van 't geheel he
*BURP*
pi_18307526
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:28 schreef mrcool het volgende:
Yes, mijn sjit is vandaag binnen gekomen alleen nu kan ik het ff nergens neer zetten, das wel kut moet ik zeggen!
Ga japanese style draaien. Op de grond

Beter man... welkom in de wondere wereld der DJen
pi_18307528
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:41 schreef H4ze het volgende:

[..]

Dat probleem had ik dus ook, had er eigenlijk nog helemaal niet aangedacht waar ik het neer zou gaan zetten Toen had ik diezelfde dag met wat hout dat we nog hadden een tafeltje gebouwd. Zorg er trouwens wel voor dat je die arm goed balanceert, en vervolgens het gewicht goed instelt. Ik weet niet of je ook een mailtje van Dre hebt gehad met een vermelding van het in te stellen gewicht voor de arm? Bij mij stond er 3 gram...maar dan klonk het geluid echt klote. Nu staat is op 2,5 gram en klinkt 't geluid goed. Veel succes iig, en ik verwacht wel een foto van 't geheel he
Ik moet nog ff wat hout gaan regelen ergens! Wel klote, nu staat die sjit hier in een hoekje doelloos te zijn! Als het goed is is de arm gebalanceert, die sjit heb ik door Dre laten doen. Er stond wel iets over Anti-Skating in die mail, Anti-Skating en naalddruk instellen op 3.5. Als het allemaal staat en draait dan komt er zeker een foto, kan vrees ik alleen nog wel ff duren!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:10:23 #43
51748 H4ze
wait...what?
pi_18307886
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:53 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik moet nog ff wat hout gaan regelen ergens! Wel klote, nu staat die sjit hier in een hoekje doelloos te zijn! Als het goed is is de arm gebalanceert, die sjit heb ik door Dre laten doen. Er stond wel iets over Anti-Skating in die mail, Anti-Skating en naalddruk instellen op 3.5. Als het allemaal staat en draait dan komt er zeker een foto, kan vrees ik alleen nog wel ff duren!
Ik denk alleen dat je de speling op de arm weg hebt laten halen. De arm moet je alst goed is zelf nog balanceren. http://www.aboutdj.tk Daar staat wel een goede tutorial ervoor.
*BURP*
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:12:00 #44
51748 H4ze
wait...what?
pi_18307930
Tranceptor, als je vanavond een half molukse gast met witte nikes, een lichte baggybroek, prspct tshirt en een wit petje ziet, spreek me dan ff aan

Zometeen eerst nog ff wat plaatjes draaien, en dan op naar denhaag
*BURP*
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:48:56 #45
51748 H4ze
wait...what?
pi_18316328
Wat een feest.....gvd! Kwamen om 22.15 aan in Denhaag, dus we hadden nog genoeg tijd om ff wat te eten, 't Paard v Troje en een coffeeshop te zoeken. Kwam binnen rond een uur of half 12. Geloof dat Mute aan het draaien was toen (die wat problemen met de decks had....skippende naalden etc). Om 1 uur Raiden, wist niet goed wat ik er van moet verwachten maar 't was echt Voor mij de man van de avond. Kemal - Messiaaaaaaaaaaah!!!!! Hierna Pendulum. Natuurlijk veel van hun eigen tracks, klonk allemaal erg lekker. Daarna Concord Dawn, begon errug goed, maar vond 't naarmate de set vorderde wat zwakjes worden. Hierna nog een b2b van Adi-J en Shapeshifter. Ik was toen al te moe om ook nog maar iets anders te doen dan zitten en heb er ook niet bijsterend veel meer van opgevangen. Weet wel nog dat Shapeshifter eerst Bring it on draaide, daarna over ging op de originele hiphopversie ervan en dat die mc's er wat lyrics overheen gingen gooien en daarna weer over ging op de DnBversie. Bring it on trouwens 3 keer gehoord...beetje te veel eigenlijk Ook die Move Bitch kwam weer voorbij, dope nummer is dat...moet 'm echt nog hebben op mp3. Ennehhhh.....Pac of wolves!!!!!!!!!! 't publiek ging aardig los toen Geloof trouwens dat ik die ook 2 keer voorbij heb horen komen.
*BURP*
pi_18319457
Heb dus aardig wat gemist H4ze

Nah jah, volgende keer beter

Hoe is die zaal eigenlijk? Ben er nog nooit geweest
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:42:30 #47
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_18320278
Paard is echt een heel mooi pand. Lekker donker (maar niet tè), meerdere lagen/balustrades en een mooie open bovenverdieping. Zeer aan te raden om eens te checken.
Ceci n'est pas une signature.
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:10:31 #48
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_18320907
over die pack of wolves las ik nog een discussie op een forum , of metal/gitaren nou
wel zo in drumnbass verwerkt kan worden.
ik zelf ben van mening wel dus , want pack of wolves is gewoon zwaar ok
ik denk alleen niet dat er een complete nieuwe stroming uit zal ontstaan , omdat je heel gauw herhaling volgens mij krijgt en het verdomd lastig is om het goed te verwerken volgens mij.
neem die remixen van dylan van metallica , korn en evanescence , wel leuk maar niet echt goed uitgewerkt te noemen (vind ik dan) heb daarentegen niks tegen dylan hoor erg goede producer.

ook nog meningen over ?
pi_18321553
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:10 schreef marcek het volgende:
over die pack of wolves las ik nog een discussie op een forum , of metal/gitaren nou
wel zo in drumnbass verwerkt kan worden.
ik zelf ben van mening wel dus , want pack of wolves is gewoon zwaar ok
ik denk alleen niet dat er een complete nieuwe stroming uit zal ontstaan , omdat je heel gauw herhaling volgens mij krijgt en het verdomd lastig is om het goed te verwerken volgens mij.
neem die remixen van dylan van metallica , korn en evanescence , wel leuk maar niet echt goed uitgewerkt te noemen (vind ik dan) heb daarentegen niks tegen dylan hoor erg goede producer.

ook nog meningen over ?
Ik heb een paar nummers gehoord waar metal in DnB wordt gebruikt, en meestal klinkt hbet wel best ok, maar een beetje eentonig
  zaterdag 10 april 2004 @ 15:18:32 #50
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_18322342
Tja, ik vind ook dat het wel moet kunnen, maar dan liever wat extremer. Dit blijft er allemaal zo'n beetje tussenin hangen. Doe dan gewoon echt harde metal en niet 1 simpel riffje.
Ceci n'est pas une signature.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')