Dit ookquote:Overigens over de hedendaagse modegril als piercings dwars door de clitoris
of de penis heen jetsen hoor je niemand?dat is allemaal heel normaal
geworden
Foto's?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef convinced het volgende:
[.Overigens over de hedendaagse modegril als piercings dwars door de clitoris
heen jetsen hoor je niemand…dat is allemaal heel normaal
geworden.
Een oorbel is hetzelfde als je hele oor eraf snijden?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef convinced het volgende:
Overigens over de hedendaagse modegril als piercings dwars door de clitoris
heen jetsen hoor je niemand…dat is allemaal heel normaal
geworden.
Mijn god, ben jij zo slecht op de hoogte??quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:28 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Laten we em allemaal bestellen
Dat zal de uitgever ontmoedigen nog meer van dit soort crap uit te geven.
Mijn god...![]()
Ik vind die selective verontwaardiging alsof het zo iets nieuws is behoorlijk hypocrietquote:De Talmoed zegt in Yebamoth 98a :
"Alle niet-joodse kinderen zijn dieren"
Abodah Zarah 36b; "Niet-joodse meisjes zijn in een staat van niddah (onreinheid) vanaf de dag van hun geboorte".
Sanhedrin 57a : "Wanneer een Jood een niet-jood vermoord, zal er geen doodstraf zijn, en wat de Jood steelt van een niet-jood, mag hij houden".
Sanhedrin 58b: Wanneer een heiden (niet-jood) een Jood slaat, dient hij vermoord te worden"
Nu wat stukken die uit de talmoed te halen zijn, maar geen letterlijke citaten...
Het is volgens Talmoed bijvoorbeeld niet strafbaar als een niet-joodse vrouw door een joodse man wordt verkracht. Een dergelijke verkrachting staat gelijk aan bestialiteit volgens de regels van de Talmoed.
Zo zie je maar. Al die geloofsshit in de ban doen zeg ik je. En in het kader van gezond verstand, verdwijnen alle kerken, synagogen en moskeen uit het landquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn god, ben jij zo slecht op de hoogte??
In de Bijbel staat er ook incest (Dochters van Lot). Iets waar user Raymond zich graag op beroep.
Of heb je de Talmoed weleens gelezen??
[..]
Ik vind die selective verontwaardiging alsof het zo iets nieuws is behoorlijk hypocriet.
Of ben jij niet zo??
Ik zal hem wel eens bij je langs sturen, hij is een poepie, doet geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wie is user Raymond eigenlijk?
Een dominante vent die opstandige dame's in elkaar tikt. Althans, dat is wat ik heb gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wie is user Raymond eigenlijk?
Hallo??quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:18 schreef Toeps het volgende:
schatje, heb je dat boek al uit? En staan er nog nuttige tips in?
Die bedoelde ik ja!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef convinced het volgende:
[..]
(Bron: via mail, ik ga niet samenvatten, want ik heb geen zin om het te lezen.)
Heb je de tekst wel gelezen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:58 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Een oorbel is hetzelfde als je hele oor eraf snijden?
Zie er belangstellend naar uit. Alvast bedankt voor de moeite.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het wordt niet verworpen. In de tijd van de profeet waren er vrouwen die meisjes besneden. Daaraan heeft hij beperkingen gesteld en heeft hij over geadviseerd. Het resultaat ervan had ik gequote. Ik heb nog wel even een hele tekst over vrouwenbesnijdenis, maar die post ik wel later, daar zitten lastige enters tussen
Die tekst is hierboven door convinced geplaatst.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:44 schreef Sater het volgende:
[..]
Zie er belangstellend naar uit. Alvast bedankt voor de moeite.![]()
Het hangt met meer samen en dat weet je ook. We kunnen hoog van de toren blazen, sinds we elkaar niet meer hoeven te ontluizen e.d, maar als je kijkt in hoe korte tijd de natuur aftakelt, is dat ook veelzeggend.quote:Op zondag 18 april 2004 10:51 schreef Sater het volgende:
...In mijn visie hangt de beschaving van een land nauw samen met de wijze waarop vrouwen en homo's/lesbo's worden behandeld.
Daar heb je gelijk in. Ontluizen is behalve een hygiënische ook een sociale bezigheid.quote:Op zondag 18 april 2004 11:11 schreef convinced het volgende:
[..]
Het hangt met meer samen en dat weet je ook. We kunnen hoog van de toren blazen, sinds we elkaar niet meer hoeven te ontluizen e.d, maar als je kijkt in hoe korte tijd de natuur aftakelt, is dat ook veelzeggend.
Je draagt je naam met ere !quote:Op zondag 18 april 2004 11:31 schreef convinced het volgende:
Je hoeft mij niets te bewijzen hoor..
Dat is totaal niet te vergelijken. De bijbel geeft historische feiten (of, zo je wilt: verzinsels). De Islamgids roept op tot verminking. In de christelijke cultuur is de doop in de plaats gekomen van de besnijdenis.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn god, ben jij zo slecht op de hoogte??
In de Bijbel staat er ook incest (Dochters van Lot). Iets waar user Raymond zich graag op beroep.
Bijbels historische feiten, zo je wilt verzinsels, nader beschouwd.quote:Op zondag 18 april 2004 11:38 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dat is totaal niet te vergelijken. De bijbel geeft historische feiten (of, zo je wilt: verzinsels). De Islamgids roept op tot verminking. In de christelijke cultuur is de doop in de plaats gekomen van de besnijdenis.
Op de manier zoals jij vergelijkt, zou een Baantjer-boek verboden moeten worden omdat er iemand in vermoord wordt.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Zijn stelling was dat de gemiddelde bijbelpassage een soortgelijke inhoud zou hebben en dat is dus uiteraard complete nonsens, maar dat zijn we wel gewend van hem.
Jammer genoeg voor jou zei hij dat dus niet, maar we zijn wel gewend van jou dat je complete nonsens uitkraamt.quote:Wat gaan we ons nou druk maken om zo'n gidsje. De gemiddelde Bijbelvertaling bevat ergere passages
Je kent mijn naam niet.quote:Op zondag 18 april 2004 11:34 schreef Sater het volgende:
[..]
Je draagt je naam met ere !![]()
Wat loop je nu slap te lullen. Wat dacht je van: Vrouwenbesnijdenis was een wijdverspreid begrip en de profeet verbood uiteindelijk deze manier van vrouwenbesnijdenis. Vervolgens voegde hij zelfs toe dat vrouwen geholpen konden worden aan een betere toekomst door zo een besnijdenis toe te staan dat de vrouw er alleen maar een voordeel mee heeft.quote:Op zondag 18 april 2004 10:51 schreef Sater het volgende:
Versta en begrijp vrouwenbesnijdenis: Als zodanig niet toegestaan door de Islam Wél gedoogd door de Profeet (clitoris niet té diep insnijden vanwege verlies sexueel genot)
Gedogen door de eeuwen heen tot wet verheven. Hetgeen iets zegt over de minachting voor voruwen. Overigens niet alleen moslimlanden minachten vrouwen. Machismostaten zoals in Midden- en Zuid- Amerkia kunnen er óók iets van. In mijn visie hangt de beschaving van een land nauw samen met de wijze waarop vrouwen en homo's/lesbo's worden behandeld.
Welke profeet? Bedoel je niet de zelfbenoemde profeet Mohammed?quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat loop je nu slap te lullen. Wat dacht je van: Vrouwenbesnijdenis was een wijdverspreid begrip en de profeet verbood uiteindelijk deze manier van vrouwenbesnijdenis.
Dag Doraquote:Op zondag 18 april 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke profeet? Bedoel je niet de zelfbenoemde profeet Mohammed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |